10.000 berichten

Stefan

Administrator
Forumleiding
We zijn vandaag met ons nog jonge forum de 10.000 berichten gepasseerd en daarom vinden we het leuk om dat vanavond te vieren met 10% korting op het hele assortiment. De korting is maar tot middernacht geldig en dus alleen de alerte mensen zullen profiteren. Gebruik de kortingscode korting10 om de korting te verzilveren!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, allemaal stuk voor stuk volkomen kwalitatief hoogwaardige en zinvolle posts ;)
 

Kilometervreter

überspammer
Wat een mijlpaal!! Ik zie net dat ik voor zowat 10% van die 10.000 posts verantwoordelijk ben....................
Als er nou nog 1 toegevoegde waarde gehad had..:eek:

Volgens mij heb ik 4 december de eerste post gepost............. überspammer:)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Jazekr @RST-Smurf , ik wil ook überspammer worden maar ik zit nu nog maar op 7% van de berichten. Op het Mazda6forum ben ik overigens wel überspammer met 13066 berichten (14.76% van alle berichten / 5.96 berichten per dag). Maar goed ben ook moderator/beheerder daar
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Bedankt @BlackPassat maar alle credits gaan naar de leden hier, zonder jullie is dit forum niet mogelijk (of in ieder geval een stuk minder leuk zo in je eentje :D)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Complimentjes krijgen is altijd leuk, bedankt @Stefan.
Maar laat mij je dan op mijn beurt weer bedanken voor het faciliteren van dit forum.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Gefeliciteerd Waxworld (met het forum én de leden...........):)

Nog nergens zo`n overzichtelijk en gebruikersvriendelijk forum gezien zoals hier.........:rolleyes:
 

Cavemania

V.I.P. Member
Het is inderdaad een leuk, laagdrempelig en vooral een gezellig forum. Voor mij een goede vervanger van de andere detailfora waar ik in het verleden actief was.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan