"88'er Cabby 155 - under construction

Discussie in 'De Projecten' gestart door Matthijs, 16 nov 2018.

1. Kevin

Kevin New Member

Wow, lekker man!
    Dat van die stuurstang is wel bizar, maar niet heel gek als dat ooit te vast is gezet.

Al vaker boutjes uitgeboord? Succes ermee.
    Matthijs vindt dit leuk.
  2. RST-Smurf

RST-Smurf V.I.P. Member

Lekker bezig
    Matthijs vindt dit leuk.
  3. Matthijs

Matthijs New Member

Nee, nog nooit gedaan. Dus ik ben benieuwd... ;)
  4. Kevin

Kevin New Member

Zorg dat je een scherp boortje en warmte hebt!
  5. Matthijs

Matthijs New Member

En geslaagd!
    Alleen ook te horen gekregen dat ik midden/eind mei geopereerd wordt. In overleg wachten we nog even met werken tot na herstel operatie.
    Kevin vindt dit leuk.
  6. Matthijs

Matthijs New Member

En we zijn er weer.:)

24 mei was de operatiedag.
    Keihard gesport voor die tijd want ik moest 6 weken plat. Na die 6 weken rustig aan revalideren met erg veel liggen erbij. Alles is goed verlopen. Wel een lichte beperking door stijfheid maar de pijn en de uitstraling die ik voor de operatie had heb ik tot op de dag van vandaag niet meer gehad.

Uiteindelijk kon/mocht ik weer volle bak sporten, dit heb ik 2 weken ook gedaan en 3 Oktober mocht ik voor nog een ingreepje naar het Isala ziekenhuis. En mocht ik wederom kalm aan doen.

2 weken terug weer groen licht en weer volle bak aan het sporten/revalideren.
    Plat op m'n plaat met de MTB (alleen verharde paden, gehobbel in het bos is niet meer verstandig) beide polsen verstuikt.:(
    Rechts is op zich wel over, links duurt nog wel ff'tjes.
    Dus sporten en hobby'en met een beperking...nog eventjes, maar we redden ons.

Sinds een paar weken ben ik weer verder gegaan met mijn projectje.
    Hoe dieper ik in de cabrio groef hoe slechter het werd, uiteindelijk de keuze gemaakt om hem te vernietigen en op zoek te gaan naar een betere carosserie omdat dat goedkoper is.
    En hier de nieuwe.
    20191219_181655.jpg Uit welk jaar deze body komt is niet zeker. Wel weet ik dat deze, de 'fashion line'- editie, van 1991 tot 1993 gemaakt is.
    Dus minimaal 3 jaar jonger.
    Ik was gaan kijken naar een andere body maar die was te slecht. Deze stond er ook en voor een kleine extra was deze ook te koop. Deze zag er op het eerste oog echt goed uit. Alleen de motor, halve interieur en dak e.d zat er nog op. Met 5 man in 2 1/2 uur de auto gestript en hij werd netjes thuis bezorgd.
    20191219_181901.jpg
    Oude cabrio...lege garage...nieuwe cabrio.

The story continue's;)
    5T-3F-4N, BlackPassat, Esmid en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina