Alle producten Angelwax

Discussie in 'Angelwax' gestart door Danny091283, 10 jan 2016.

1. Danny091283

Danny091283 Member

Doordat ik Angelwax H2GO heerlijk vind werken ben ik wel benieuwd hoe de rest van de producten zijn.
    Iemand hier ervaring mee?
    Zijn de waxen bijvoorbeeld net zo waterafstotend als H2GO?
  2. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

h2go is een heel ander product dan bijvoorbeeld een wax. Angelwax heeft een leuke productlijn en tegenwoordig ook waxen in aantrekkelijk geprijsde kleine verpakkingen zodat je niet direct een hoop geld hoeft uit te geven om een wax te kunnen proberen. Als je echter de sheeting zoekt zoals H2go dat geeft dan zou ik het meer zoeken in een sealant of coating
  3. IbizaSigno

IbizaSigno V.I.P. Member

Zelf heb ik van Angelwax de spaysealant Corona al meerdere keren gebuikt. Een zeer goede en gemakkelijke spraysealant. Ook Fastfoam gebruikt, opzich prima foam maar ik heb fijnere foames gebruikt.
  4. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

FastFoam is inderdaad een prima foam, hij stinkt alleen naar visvoer :confused:
    ric325i en IbizaSigno vinden dit leuk.
  5. Chris van S.

Chris van S. Premium Member

Ach dat is nog lang niet zo erg als de rotte eierenlucht van de de-ironizers... :p

Ook ik ben positief verrast over Angelwax. H2Go is super en Corona is echt een gemakkelijke spraysealant met leuke glans en ditto beading. AW cleanliness gebruik ik als tegenhanger van PB Bug Squash en is zeker net zo goed.
    Angelwax Dark heb ik ook enkele malen gebruikt. Makkelijke wax, lekkere chocolade geur en opvallende beading en sheeting. Alleen niet zo waterafstotend als H2GO. Ik AW een merk om in de gaten te houden in elk geval. :)
  6. Ed Buijs

Ed Buijs Member

Ik gebruik bijna alles van angelwax.
    Gisteren is de Angelwax the Fifth Element binnen gekomen. Ik kijk uit na het weekend. :)
    Mrkawa vindt dit leuk.
  7. Bjorn82

Bjorn82 Member

Kan de Cleanliness ook als glijmiddel gebruikt worden voor het Clay en? En iemand toevallig al de Glide gebruikt, is een tegenhanger van een gekende Clay Bar. Grtz

Deel Deze Pagina