Angelique stelt zich ook even voor

Angelique

Member
Hallo allemaal,

Na het lezen van goed ervaringen over Waxworld, besloten mijn eerst volgende bestelling daar te plaatsen. In de hoop nog veel vaker bestellingen te kunnen plaatsen.
Ik heb al even uitgebreid rond gekeken in de webshop en werd erg enthousiast van de uitgebreide collectie aan producten en merken! :)
Ik woon sinds mei dit jaar in de regio Oosterhout. Sinds 2008 ben ik begonnen met detailen. En heb inmiddels al wat auto's een behandeling mogen geven. Zelf hebben wij gezamenlijk inmiddels 7 auto's. Waarvan 2 restauratieprojecten. En van de 7 zijn er 6 oldtimers/youngtimers. Allemaal van het merk Alfa Romeo. Zelf heb ik een Alfa 155 TD in een donker blauwe kleur en sinds maart dit jaar een Alfa Romeo 33 type 1 van 1984 in een bruine kleur.
Op dit moment ben ik dagelijks een uurtje aan het polijsten (langer lukt niet vanwege lichamelijke klachten) om een Alfasud van 1983 weer te laten glimmen.

Een paar foto's van mijn 33:

DSC_9176.jpg


9a9a2f7d-24f7-426f-b570-95faf37c37ec.jpg


DSC_7707.jpg


Ik hoop op dit forum meer kennis op te doen en op de hoogte te blijven van de nieuwe ontwikkelingen op detailgebied.

Groet,
Angélique
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier Angélique, leuke introductie zo! 7 auto's, dat is de moeite, dan is er in ieder geval altijd wel wat te detailen :)
 

gixxeraddict

Active Member
Ook een 33 gehad in mijn jonge jaren daar was toen al niet veel meer voor te vinden.
Wel mooi om deze klassiekers zo te behouden.
Al word daar door de regering anders over gedacht.
 

Angelique

Member
Dank voor de enthousiaste reacties. Ja momenteel zijn er 5 auto's rijdend. Die andere twee staan stil. Een Bertone hebben we niet in de 'collectie'.
Inderdaad jammer dat de regering er anders over denkt. Hierdoor zal er mogelijk een auto geschorst gaan worden. Maar weg doen is absoluut niet van toepassing. Naast de 33 en de 155 staan er nog een Alfetta sedan, een Alfa 75 3.0 v6 America, een Alfasud Ti QV en dan de niet rijdende auto's een Alfa Romeo Giulia en nog een Alfasud. De Alfetta is werkelijk in concoursstaat. De nog te restaureren Alfasud moet dat ook gaan worden. En ik hoop de 33 ook in concoursstaat te kunnen krijgen. Nog voldoende werk te doen. En ik hoop binnenkort een fotoserie te kunnen plaatsen van de gele Alfasud die ik momenteel aan het detailen ben. Een klein voorproefje (sorry voor de kwaliteit maar foto is met mobiel gemaakt en hierdoor lijkt het resultaat helaas een stuk minder dan dat het daadwerkelijk is).

Groet,
Angelique
 

Bijlagen

  • 20131216_104759.jpg
    20131216_104759.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 8

Kilometervreter

überspammer
Welkom @Angelique!
Ook hier een Alfa fan! Zelf in het bezit geweest van een 33 1.7 (Imola) en een 155
Dit is toch alweer meer dan 20 jaar terug:eek:.
Maar het geluid van het boxer motortje van de 33 vergeet je niet meer, zalig!

Heel gaaf om auto's restaureren, altijd eer van je werk!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan