Angelwax Guardian vs Angelwax Halo

Addy

V.I.P. Member
Ik zit te denken om eens een van de bovengenoemde waxen aan te schaffen.

Heeft er iemand hier ondanks dat het een beetje een onbekend/nieuw merk is ervaring met een van deze waxen.
Wat is het verschil tussen de waxen.
Hoe gaat het aanbrengen.

Van de waxworld site:

Angelwax Guardian is de High Endurance Detailing Wax, speciaal ontwikkeld om uw voertuig de ultieme wax bescherming te geven. Na maanden van onderzoek en ontwikkeling in het laboratorium van Angelwax, is uiteindelijk de meest duurzame wax van Angelwax ontwikkeld, welke uw voertuig een bescherming van meer dan 6 maanden kan bieden.

Angelwax Halo is een volledig synthetische pastewax, speciaal ontworpen om de allerbeste bescherming en glans te behalen voor uw volledige exterieur. Angelwax Halo zorgt voor een perfecte lakverzegeling, geeft daarbij een langdurige, diepe glans en biedt een superieure bescherming van minimaal 6 maanden. Angelwax HALO herstelt en beschermt moeiteloos de kleur en glans op een oude, vervaagde lak en beschermt langdurig uw rubberen en plastic lijsten. Zelfs uw banden kunt u moeiteloos behandelen met HALO voor een perfecte glans en een duurzame bescherming!


Een synthetische wax is toch hetzelfde als een hybride wax?
De bescherming van rubbers/plastic zoals bij de Halo hoeft voor mij niet perse.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Een synthetische wax is wordt ook wel een sealant genoemd onder ons. In de Halfords een synthetische wax omdat de gemiddelde consument het anders niet begrijpt.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat ligt er maar net aan wat je verwacht en wat de toepassing is. Er zijn mensen die het liefste alles van het exterieur meenemen tijdens het waxen, daar is Halo het juiste product voor. Zoek je gewoon een mooie wax uit het hogere segment met een lange standtijd dan kun je beter kiezen voor de Guardian.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Uit de naam op te maken ga ik er vanuit dat Guardian een echte duurzame wax is (zou moeten zijn). Is er iemand die weet hoe deze zich qua duurzaamheid verhoud tov. klassiekers als Collinite en Meguiars M16?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan