Angelwax polijstmiddelen 500ml

Discussie in 'Angelwax' gestart door Martijn, 23 mei 2016.

1. Martijn

Martijn Active Member

Zag bericht van AW op Facebook, kunnen we deze binnenkort ook bij WW bestellen??

Zat er al een tijd op te wachten aangezien ik de grote verpakkingen te groot vond.
  2. Black Widow

Black Widow V.I.P. Member

Waarin onderscheiden deze polijstmiddelen zich of is het gewoonweg het merk dat je aanspreekt?
  3. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Ja hoor, deze worden volgens Angelwax eind deze week bij ons geleverd...
  4. Martijn

Martijn Active Member

Vind het stoffen verschrikkelijk en aangezien zij adverteren met "Stofvrij" ben ik erg nieuwsgierig.
    Vond alleen de grote verpakkingen teveel om eerst te proberen vandaar.
  5. Black Widow

Black Widow V.I.P. Member

De Chemical Guys polijstmiddelen uit de V serie werken ook stofvrij en zijn in kleinere verpakkingen leverbaar.
    Kilometervreter vindt dit leuk.
  6. Srt4

Srt4 Active Member

Altijd nog willen proberen de v serie van CG , misschien maar even bestelen in de Kleine verpakking , om uit te proberen .
  7. Ed Buijs

Ed Buijs Member

Deze set staat bovenaan mijn verlanglijst om te proberen, Tevens werk ik bijna alleen met producten van Angelwax.
  8. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Kilometervreter en ShuttersPeet vinden dit leuk.
  9. ShuttersPeet

ShuttersPeet V.I.P. Member

Mooi! Lijken wel namen van de Alien film trilogie! :D
    Cavemania, Hugo en Stefan vinden dit leuk.
  10. Ed Buijs

Ed Buijs Member

Mooi, ik heb ze besteld. as Zaterdag eens uitproberen op een Ferrai 456. Kan mij niet snel genoeg zaterdag zijn.

Als voorbeeld foto
    Stefan vindt dit leuk.
  11. Bjorn82

Bjorn82 Member

En wat waren u bevindingen? Mvg
  12. Razorblatter

Razorblatter Active Member

Resurrection is inderdaad de titel van de vierde film van de Alien-trilogie.
    De titels waren Alien, Aliens, AlienĀ³, Alien: Resurrection en Prometheus. Bovendien krommen mijn tenen bij het vooruitzicht van deel zes in deze 'trilogie' Alien: Convenant...

Dus het verband met Angelwax is eigenlijk niet zo bijster groot. :eek: Wel kun je je met Angelwax heerlijk verlustigen met associaties met de Bijbel, zonde, Genesis, berouw, inkeer, boetedoening, absolutie, biecht, vergeving, hemel en hel.

Ik mag hopen dat Angelwax' producten een hogere of in ieder geval constantere kwaliteit hebben en dat er prettiger mee te werken is dan dat 'Knielen op een bed violen' te lezen is.
    Maar ik geloof dat daar wel sprake van is. Ik heb in ieder geval nog geen meldingen ontvangen over lakhuggers of lakbursters... :)
    Laatst bewerkt: 17 okt 2016
    Ed Buijs vindt dit leuk.
  13. Ed Buijs

Ed Buijs Member

Die waren prima. Ik heb nog wat flessen van rupes. Maar die ga ik niet meer aanvullen.

IMG_9531.JPG IMG_9532.JPG IMG_9536.JPG IMG_9537.JPG IMG_9538b.jpg IMG_9539.JPG IMG_9548.JPG IMG_9549.JPG

Tevens nog een audi ur quattro er mee gedaan

Voor
    IMG_9411.JPG

En na.
    IMG_9454.JPG

Bevalt mij erg goed.
  14. Bjorn82

Bjorn82 Member

Resultaat ziet er top uit.
    Dus als ik het goed begrijp verkies je de Angelwax middelen boven de rupes.
    Verwerken deze dan nog fijnergens. Mvg
  15. Ed Buijs

Ed Buijs Member

Klopt als een bus Bjorn. Niets ten nadele van Rupes dat is zeker goed maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar Angelwax.

Deel Deze Pagina