Beter laat dan nooit........

JRM

Active Member
Om de een of andere reden kwam ik er eergisteren pas achter dat waxworld een forum gestart is door de banner aan de onderzijde van de webshop. Anyway, ook al zijn hier veel bekende van 'the other site';) hoop ik ook hier weer het een en ander bij te leren met wellicht een andere visie.

owja, daar ben ik bekend als Jowie..of Meivogeltje. Dat is hier dus omgedoopt naar JRM:D

mijn wagentjes: Seat Ibiza (2011) en een Hyundai IX20 (2012).

Tip voor waxworld: zet die banner ook aan de zijkanten of bovenkant met woorden als NIEUW en FORUM. Zo komen slome slakken als ik er ook sneller achter:) . De banner is nu eigenlijk net uit beeld bij mij. De producten kan ik gelijk aanklikken, dus naar beneden scrollen is overbodig.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Haha Meivogeltje van lang geleden, toen Jowie, en na die irritante forumsoftwarewissel weer Meivogeltje, zo was het toch?
Welkom hier.
Feauteaus??
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

JRM

Active Member
Ja die ja...hahaha. Zal wanner het licht is foto's maken van de zondag gewassen auto's.

* Ik had per ongeluk deze post verwijdert.
 

Addy

V.I.P. Member
welkom ook hier, en ik wist ook niet van dit forum af tot dat blackpassat Johan mij erop wees.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier JRM! Goede tip overigens, we zullen eens nieuwe banners aan laten rukken :)
 

Sander

New Member
Welkom! Langzamerhand stroomt het hier wel vol. Wat extra aandacht promotie voor het forum kan zeker geen kwaad inderdaad.
 

JRM

Active Member
Wat amateuristisch bewerkte foto's

Ibiza:

Ibiza1.JPG


Ibiza2.JPG


De Hyundai ix20:

ix20_1.JPG


ix20_2.JPG


Beide auto's worden regelmatig met Meguiars Gold Class gewassen.
De Ibiza heeft er al eens een volledige machinale beurt opzitten. Vooral de motorkap waar een flinke kras op zat. Deze uiteindelijk met een PRO900 en wolletje eruit gekregen. De gehele Ibiza in de PB white diamond en PB natty paste wax. De motorkap heeft na zijn laatste behandeling PB exp erop gekregen.
 

JRM

Active Member
@peet: Qua model kan het inderdaad alleen maar vooruit op de goeie oude Matrix. Was niet het meest mooie model, maar het was wel een fijne (complete) wagen. Uiteindelijk toch geen spijt dat ik die ingeruild had, dus dat is een goed teken lijk me.

De grille is van zo dichtbij inderdaad 'druk'. Als ik er echter van een normale afstand naar kijk vind ik het wel mooi. Scheelt waarschijnlijk dat je er normaliter niet op dezelfde hoogte inkijkt, maar schuin erboven:D
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Een beetje laat maar een niet minder gemeend "welkom".

En wat betreft dat forumsoftware wissel, daar heb ik geen last van....:).
 

Nieuwste berichten

Bovenaan