***BLACK FRIDAY***

Glenn

Active Member
Forumleiding
600p-korting.jpg
Vrijdag 29 november is het weer Black Friday. Alleen op vrijdag 29 november krijg je 15% korting op het gehele assortiment met de actiecode: blackfriday
Daarnaast is er een selectie gemaakt waarbij de kortingen oplopen tot wel 62%!

actieprijzen.jpg
*De actieprijzen zullen op middernacht actief gemaakt worden

25% korting op Mike O'Fiber
600p-mike.jpg

40% korting op Soft99
600p-soft99.jpg

Koopavond
600p-koopavond.jpg
Wegens de drukte bij PostNL kan de levering langer duren dan normaal. Wil je niet zo lang wachten? Kom dan langs in de winkel! De winkel is geopend van 10:00 uur tot 22:00 uur.
Wil je zeker zijn dat je niets mis grijpt bij de op=op aanbiedingen? Plaats je bestelling dan via de website en reken deze direct af! Je kunt je bestelling op 'afhalen bij waxworld' zetten en wij zorgen ervoor dat deze klaar gezet wordt.
 
Laatst bewerkt:

TooTall

Member
Toch nog een vraagje, op de actiepagina staat van de Waxworld Anniversary Shampoo zowel de 500ml bus als de 5L bus. In het overzichtje hierboven staat echter enkel de 500ml bus met 40% korting. Gaat deze korting ook over de 5L bus?
 

Glenn

Active Member
Forumleiding
Toch nog een vraagje, op de actiepagina staat van de Waxworld Anniversary Shampoo zowel de 500ml bus als de 5L bus. In het overzichtje hierboven staat echter enkel de 500ml bus met 40% korting. Gaat deze korting ook over de 5L bus?
Klopt inderdaad :) De 40% korting is geldig voor de 500ml en de 5000ml anniversary shampoo!
 

TooTall

Member
Gisteren besteld, net geleverd in België! Bedankt voor de leuke en lekkere extraatjes! De arme man van PostNL wist te vertellen dat een "gewone" Zaterdag er ongeveer 80-100 pakjes op zijn ronde zitten, vandaag had ie er 380...hem meteen maar voorzien van een flesje energiedrank, hij gaat het nodig hebben vrees ik! :eek:

In ieder geval, de rekken zijn weer gevuld en ik kan er weer een jaartje tegenaan! :D

4-B66-CC56-47-A4-4-A40-90-AC-AED24-D2-DD34-F.jpg


IMG-2689.jpg
 

Bruudt

Active Member
@BlackPassat nu heb ik wel een gezicht bij een forum naam haha. (Was mijn vermoeden toch juist wie je was)
Nou vandaag me spullen binnen gehad super geleverd! Andere webshops moeite met dingen verzenden van jullie alles binnen! CEB26053-E445-42CE-BF5B-58CD7F5E3625.jpeg De lamp valt me wel echt tegen zou ik die nog kunnen ruilen?
Haha ik moet er bijna van huilen nu ik me evo zie met de lamp....FA56CDCA-5DAD-47DF-AEE6-820883B2F7DE.jpeg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan