BMW 320i High Executive MY2012

FiveCX-5

V.I.P. Member
Gisteren de Beemer van een oude dienstkameraad gedaan, (1969-1972) waar blijft de tijd ? Wat een compacte racecar ! 2.0 liter 185 pk met Eco, comfort en sportstand ! Elektronische onderstelaanpassing met 1 druk op de knop ! OK ! Wassen in de wasbox en daarna naar de garage, aldaar spullen uitgeladen, kleien met Supernatural PB, kwam niet veel vanaf, wagen was eigenlijk zeer netjes, buiten de swirls op de motorkap en achterklep en hier en daar steenslag.......meeste nog op de voorplecht (kunststof) Rotary met oranje en M105 alleen de motorkap en achterklep, de rest met de DAP900 en witte pad en M105, afgebouwd met licht groen en M80 (mijn favo) daarna de koets in de SurfCityBarrier.......de foto`s :




Lichte vervuiling.....



















vervolg hieronder..........;)
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Mooie detail van een fijne koets.
Toch nog even iets over de start van je verhaal: (en volgens mij heb ik dat toch al eens toegelicht, of was dat op "een ander forum"?)
Gisteren de Beemer van een oude dienstkameraad.........
Niet helemaal juist Marcel. De oude racemotoren van BMW worden aangeduid met Beemers, de auto's noemen we Bimmers.
In vroeger tijden (toen Marcel nog in het korte broekkie liep) werd er veel geracet door merken als BSA, sommigen noemden deze motoren Beesers, toen BMW daarbij kwam was de stap naar Beemers snel gemaakt.

Edit: zie je wel: http://www.waxworldforum.nl/threads/microfiber-madness-incredimitt.33/page-3#post-2175
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Daar zou ik mij Performer niet op willen zetten, maar hij loopt van 0 naar 100 in 6,8 sec, Leon, misschien gaat die van jou sneller, maar niet veel, allebei 187 pk , alleen de BMW heeft meer inhoud !!

There's no substitute for cubic inches !
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Mooie detail op een mooie wagen. Lijkt veel op de kleur van je ex Scenic en mijn ex Megane alleen was de flake van de Renault volgens mij mooier
 

Nieuwste berichten

Bovenaan