Born to be mild

Rallye 106

Active Member
Vandaag de Seat voor het eerst gewassen met DJ btbm en het is een zeer fijne shampoo. Je hebt niet veel nodig en het geeft een prima lekker ruikende schuimlaag op je lak. De lak voelt na het wassen merkbaar zachter aan en geeft al een redelijke sheeting. Nu was er aan mijn Seat nog niet veel gedaan dus dat zal ongetwijfeld meegholpen hebben. Veel slechter kon het niet.
Hiervoor gebruikte ik Meguiar's NXT carwash. Ook naar volle tevredenheid. En nu ontkom je er niet aan dat beide shampoos erg op elkaar lijken. Ze hebben beide dezelfde paarse kleur en ook qua geur en was-eigenschappen ontlopen ze elkaar nauwelijks. Je hebt alleen veel minder shampoo van de btbm nodig. Alles bij elkaar een prima shampoo met een goede prijs/verbruiksverhouding.
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Als al meer gezegd ook hier een BTBM fan!
Sinds kort ook de CG Mr Pink in de collectie maar nog niet gebruikt, ik ben hier ook wel benieuwd naar!
 

Rutger64

Premium Member
Mr Pink zal niet tegenvallen. Al heb je er wel wat meer van nodig dan BTBM.

Mr Pink kan je evt ook gebruiken om te foamen. Alleen dan ruikt de hele straat naar Aardbeien :D
 

Rutger64

Premium Member
Geen idee of het kan, maar ALS je het doet, dan zou ik wel je foamgun extra goed naspoelen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Als je de Iron.X Snow Soap hebt dan kan dat zeker, sterker nog daar is die voor gemaakt. Ideaal om in één stap de auto te ontdoen van vervuiling én vliegroest. Werkt ook perfect op de velgen (wel even inborstelen)
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Dat werkt supermooi, zelf al meerdere keren gebruikt. Ideaal, mooie dikke foamlaag en zoals @Stefan zei je pakt twee vliegen in één klap.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan