Brian's showoffs

Brianvnijn

Member
Redelijk nieuw hier op het forum, maargoed dat betekend niet dat ik geen auto's heb gedaan

De auto van me moederimage.jpg
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
Maar ook de auto van andere , een Saab van een oudere mevrouw die het zelf Nietmeer zo goed kan staat geregeld op de stoep ! Dit is voornamelijk wassen en kap beschermen image.jpg
De auto van een collega welke een groot detail liefhebber is maar toch bij mij terecht kwam om wat swirls en handzuurplekken uit zijn mooie bolide te laten halen .
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
En de auto van zijn dochter vertrouwde hij ook aan mij toe ! Dit autootje kwam net van de dealer en zat vol swirls en andere rare vegen en krassen ! Dit heb ik netjes voor hem opgelost.
image.jpg
Op de motorkap zaten wat gebruikers krassen van volgens mij een tas of iets dergelijks . Deze waren na ik klaar was Niet meer te zien.image.jpg

En als laatste van vandaag , de auto van me neefje voorbereid voor een show seizoen
image.jpg
Ik weet het afplakken is raar maar het was laat en had weinig zin in de onderkant en strips te doem haha het is toch voornamelijk bovenkant auto bij die shows waar echt goed op gelet word of het moet een detail show zijn dan is het ander haha , en het resultaat image.jpg
En wat sommige mij vragen , binnenzijde Wiele schoon maken !
Een echt rot werk, vaak ga ik aan de slag met zoutzuur en met iron-x of gyeon iron
Wat doen jullie om die kleine beetjes nog schoon te krijgen ? image.jpg
image.jpg


Maar dit was het voor nu , bij de volgende auto's die ik doe zal ik meer foto's proberen te maken!
 

Kilometervreter

überspammer
Welkom Brian en toch al heel wat auto's gedaan. Heb je ook een eigen auto?

Die laatste restjes in een velg doe ik met een caramelschijf op een boormachine, de rest van die zwarte plekken aan de binnenkant nogmaals inspuiten met Iron-X en in laten werken.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Je hebt al heel wat karretjes onder je handen gehad Brian. Zoutzuur zou ikzelf niet zo gemakkelijk pakken bij een detail.
Polijst je machinaal of alles met het handje?
 

Brianvnijn

Member
Welkom Brian en toch al heel wat auto's gedaan. Heb je ook een eigen auto?

Die laatste restjes in een velg doe ik met een caramelschijf op een boormachine, de rest van die zwarte plekken aan de binnenkant nogmaals inspuiten met Iron-X en in laten werken.
Heb een eigen auto ja ! Een Saab 9-3 uit 2003 hier heb ik niet zo heel veel foto's van , kijk maar eens in even voorstellen daar staan er wel wat van me Saab.

Ja ik doe meestal het ergste met zoutzuur en heel veel spoelen naderhand en dan het laatste met iron x, deze velg was ook een extreem voorbeeld , auto 10 jaar oud en nooit schoongemaakt !

Je hebt al heel wat karretjes onder je handen gehad Brian. Zoutzuur zou ikzelf niet zo gemakkelijk pakken bij een detail.
Polijst je machinaal of alles met het handje?

Ja heb al aardig wat gedaan en dit zijn ze nog niet allemaal ! Maat daar heb ik geen foto's van , heb ook een mat zwarte Audi a5 uit St.willebrord in onderhoud , die zet ik iedere keer in protectie lagen en was ik eens in de zoveel tijd helemaal die komt over 3 weken weer ! Dan zal ik wel eens foto's Posten als die weer op de oprit staat.

Heb zelf alleen een dap 900v2 hier kom ik vaak al een heel eind mee !
Verder heb ik ook al een redelijke collectie aan spullen waaronder ook een padwasher en foamgun etc , ergens volgende week krijg ik ook een hand foamgun binnen als alles goed is ! (Van het merk kleenfreaks waar ik zelf toch groot fan van ben)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan