Chemical guys nieuwe gritguard

Mrkawa

Active Member
Hallo allemaal.
Ik heb vandaag mijn nieuwste versie van de gritguard binnen gekregen van chemical guys.
De reden van het kopen was omdat ik eigenlijk toch wel overtuigd was van de voordelen van dit product. Het vuil wat in de emmer komt, zakt door de buisjes naar beneden, beland op de bodem en ondanks al het woelen blijft het ook beneden ipv dat het op dwarrelt.

Ik gebruik normaal apparte emmer voor de dorpels en velgen
Een emmer van 20l met gritguard en scrubboard met water
Een emmer van 20l met gridguard
En scrubboard met sop.
Washmitt van lamswol of incredimitt.
Ik was de auto een keer in de week en foam alles netjes van te voren.
Vandaag voor het eerst gewassen zoals normaal en verdomd. Toch nog meer grof vuil dan verwacht. Wat ik voorheen nooit echt heb kunnen constateren.
Ik kan hen dus toch adviseren aan jullie! Doe er je voordeel mee.

Ik heb nu dus een emmer met eerst die CG gridguard, dan de normale gritguard en dan de schrub board.

Bedankt weer stefan voor de snelle service!
 

Epsilon

Premium Member
Dat is best interessant. Ik vroeg me al af of het vuil nu werkelijk door die gaatjes zou vallen. Misschien leuk om er eens een foto van te maken?
 

Mrkawa

Active Member
Ja dat was ik gister vergeten. Dus volgende week een herkansing. Maar het gaat dus echt door de gaatjes heen. Van kleine stukjes tot zelf stukjes dat je denkt van "hoe kan het"
En nee die zater er niet al in want ik spoel de emmers uiteraard om:)
 

Mrkawa

Active Member
20170503_194744.jpg

Foto wederom gedraaid?!
Anyhow zoals je ziet toch minimaal 8 kleine stukjes opgepikt, ik heb zo voorzichtig mogelijk leeg gegoten.
Het zijn deze kleine rot stukjes die het grote werk vernaggele
 

Srt4

Premium Member
Als je denkt dat het niet veiliger kan komen ze weer met dit !!!!
Heb hier een tijdje geleden al naar zitten kijken en dacht oké zal wel ,,,, maar nu is me interesse wel wat optimister geworden .
 

Mrkawa

Active Member
het is vooral het woelen door de emmer met je mitt dat alles weer laat rond dwarrelen. met deze guard blijft alles eronder hangen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan