Chemical guys V38

Kilometervreter

überspammer
Ik ben iemand die kan genieten van de laatste stap in het polijsten.
Het grof polijsten is leuk maar het finishen vind ik zalig werken, uiteraard is hierbij het polijsmiddel van het grootste belang
Lang met finale gewerkt maar vond dat maar zozo.
Toen ik vorig jaar in de USA was Meg. M105 en M205 meegenomen.
Toen al gelijk verliefd op de M205, de finale kan hier niet aan tippen vind ik, maar er is pook wel een groot prijsverschil...
Een maand of drie terug deze aangeschaft omdat ik die bij mijn favoriete webshop zag staan en wel benieuwd was naar een finisher van dit merk.
:cool: Dit heeft al mijn verwachtingen overtroffen!Een finisher die totaal niet stoft, waarmee je eindeloos kan door harken en die ook nog een lekker ruikt!
Top, zoek je een finisher??? Dit is meer dan een aanrader!

v38.gif
 

pro-detailer

Active Member
Ik ben van megs na menzerna gegaan en daar ben ik erg tevreden over. Heb ook een sample kit van de vserie toch maar is proberen.
 

pro-detailer

Active Member
Ja klopt alleen monello begin ik uit principe niet aan, ook al zijn de flessen van 500ml wat fijner.

Oja monello is jet zelfde als menzerna en niet menzerna het zelfde al monello ;-)
 

Rutger64

Premium Member
Na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik er achter gekomen dat Monello eigenlijk een soort "huismerk" is van Carclean... Dit wist ik niet... @pro-detailer begin je er daarom niet aan ?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ja, daar heb ik mee gewerkt, heel mooi polijstmiddel, stoft niet, je kunt er lekker lang mee doorwerken en heeft nog best behoorlijk wat correctie (zeker voor een finishing polijstmiddel) en heeft een sublieme finish. Wat mij betreft een topper...
 

Srt4

Premium Member
En hij was 11 januari voor het laast online ,,, dus misschien dat we in oktober antwoord krijgen :D:D
 

2shiny

V.I.P. Member
Ik ben ook een fan van die V38, bevat wel heel veel olieen, dus ik gebruik deze alleen als ik ga waxen. Niet als ik ga coaten.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Hierzo uitgebreide ervaring met Menzerna PO85RE5, Meguiars M205 en Chemical Guys V38 finishers. Elk met hun eigen prima eigenschappen. Inmiddels werk ik alweer geruime tijd met Sonax Nano Polish 03-06. Ondanks dat ik graag met de andere 3 heb gewerkt en ze niet tekort wil doen hou ik het bij Sonax. Verwerkt het prettigste. Neemt het makkelijkste af. Ondanks nog een redelijke cut toch een strakke finish, ook op zachte lakken.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan