Chemical guys

Ted

Member
He hallo.

Heb net het aanbiedings pakket van chemical Guys met de v32/v34/v36/v38 gekocht. En de hele riedel aan pads voor machinaal.
Wat raden jullie mij aan voor de swirls..?

Alvast bedankt
 

Black Widow

V.I.P. Member
He Ted, onmogelijk hier een antwoord op te geven. Elke lak is anders en hoe diep zijn de swirls?
Je hebt echter een mooie set spullen gekocht waarmee je naar hartelust kunt experimenteren.
Ik zou met een niet al te agressieve combi beginnen en het resultaat beoordelen. Indien noodzakelijk (onvoldoende correctie) kun je opschalen.
Ik zou in de volgende volgorde opschalen (indien noodzakelijk).

Swirl correctie:
V36 -Witte pad
V34 -Witte pad
V34 - Oranje pad
V32 - Oranje pad

Finishen zou ik met:
V38 icm Zwarte, Blauwe of Witte pad (afhankelijk van het resultaat).

Indien je nog niet veel ervaring hebt zou ik me vnl. richten op het leren kennen van de producten en iets minder op 100% krasverwijdering.
 

Kilometervreter

überspammer
Mooie polijstmiddelen inderdaad Ted, maar wat voor machine heb je?

het is proberen (testspot) om te kijken met welke combi dus pad en polijstmiddel je het beste resultaat haalt, dit is echt per auto weer verschillend dus het is inderdaad zoals @Black Widow al zegt onmogelijk om dit aan te geven!
 

Ted

Member
Mooie polijstmiddelen inderdaad Ted, maar wat voor machine heb je?

het is proberen (testspot) om te kijken met welke combi dus pad en polijstmiddel je het beste resultaat haalt, dit is echt per auto weer verschillend dus het is inderdaad zoals @Black Widow al zegt onmogelijk om dit aan te geven!
Heb de dap900 en een habbababba centrisch ding een goed begin is het halve werk.:)
 

Kilometervreter

überspammer
OK, de DAP is een prima apparaat, maar dat habbababba centrische ding moet je mischien wel mee oppassen, dat zal wel een rotary zijn...
 

Kilometervreter

überspammer
Je kan hem ook voor de onderkant van je Dodge gebruiken :confused:.

Maar zonder gekheid ik zou toch een cursus bij Waxworld volgen of minmaal een van de aanbiedingen van de mensen hier aannemen om een keer te kijken hoe dat polijsten nou in zijn werk gaat en wat je wel en niet moet doen.
Nogmaals het is geen rocket science maar je moet wel een paar dingen weten...
 

Ted

Member
Je kan hem ook voor de onderkant van je Dodge gebruiken :confused:.

Maar zonder gekheid ik zou toch een cursus bij Waxworld volgen of minmaal een van de aanbiedingen van de mensen hier aannemen om een keer te kijken hoe dat polijsten nou in zijn werk gaat en wat je wel en niet moet doen.
Nogmaals het is geen rocket science maar je moet wel een paar dingen weten...
Sta ook open voor jou aanbod maar wil me niet opdringen:(
 

Black Widow

V.I.P. Member
Het is inderdaad geen rocket science. Maar door middel van bijvoorbeeld zo'n cursus wordt je de juiste weg gewezen. Het kan een hoop frustratie schelen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan