concours wax

Bartsch

Member
Hoi allemaal, wellicht een herhaling maar toch... t voorjaar komt eraan en ik wil voor mn rode oldtimer een mooi natte (concours)glans.
Wat is nu het verschil in glans van de angelwax desirable, pete 50 50, gc lava en bounchers capture the rapture. Is het de gele of witte carnauba? Kun je meerdere lagen erop zetten? Standtijd is niet enorm belangrijk, vind het ontspannend om met de MG bezig te zijn... Gr Ferry
 

Woody

V.I.P. Member
De enige die ik uit bovenstaand lijstje heb is Capture the Rapture. Voor mij een echte show wax die een lekkere wetlook achterlaat. Maar breng hem wel zo dun mogelijk aan (is altijd al wel aan te raden ;)) en hou goed de curetijd in de gaten.

Als je Capture de Rapture een keer wilt uitproberen ben je altijd van harte welkom in Breda.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Allemaal mooie waxen maar toch allemaal net weer anders. 5050 is een hele mooie concours wax die ook nog eens heel gemakkelijk te verwerken is, Bouncer's moet je zoals @Woody al schreef mooi dun aanbrengen (zoals alle waxen natuurlijk) en geeft ook een mooie wetlook. Lava, biedt ook wel weer wat extra's op warm gekleurde lakken... Allemaal keuzes, maar ik denk niet dat je met welke dan ook een verkeerde keuze maakt.
 

Bartsch

Member
Allemaal mooie waxen maar toch allemaal net weer anders. 5050 is een hele mooie concours wax die ook nog eens heel gemakkelijk te verwerken is, Bouncer's moet je zoals @Woody al schreef mooi dun aanbrengen (zoals alle waxen natuurlijk) en geeft ook een mooie wetlook. Lava, biedt ook wel weer wat extra's op warm gekleurde lakken... Allemaal keuzes, maar ik denk niet dat je met welke dan ook een verkeerde keuze maakt.
keuzes... haha zie je morgen!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan