CQuartz UK

Kilometervreter

überspammer
Ja, deze staat wel goed, dus het is dan toch waarschijnlijk een reload probleem, stelt me wel een beetje gerust, ik dacht dat ik de enige was die dit had met reload..........pfff ik sliep al slecht :)
 

Addy

V.I.P. Member
Foto staat nu goed. Ik moet mijn foto op mijn telefoon ook eerst "bewerken" en dan staat die goed. S5 met Android.
 

SLK

V.I.P. Member
@Kilometervreter OK, dankjewel. Ik heb na het uitbuffen van de UK mijn suède doeken weggegooid. Ik had elders gelezen dat er restjes opgedroogde SiO2 in de doeken konden achterblijven, die een volgende keer krasjes konden veroorzaken. Had wel mijn twijfels maar better safe than sorry...
Wordt alleen een dure hobby aan doekjes:rolleyes:
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Foto`s op z`n kop = Safari

Gebruik Chrome en je hebt geen last meer..........

Waauw die coating moet ik toch ook maar eens proberen @Kilometervreter ! Jij woont lekker dichtbij !! :p
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Ik zet het op in stukken van ca 50 cm x 50 cm dus een voorspatbord in één keer.
Ik doe ca 6-8 druppels op mijn aplicator met suède doekje erop geplakt. Dit verwerk ik in horizontale en verticale banen op het stuk waarbij ik een 15-20 keer op en neer en heen en weer ga, hierna buf ik het uit met een kortharige sf (ultimate wipe) of suède doek, het uitbuffen stelt eigenlijk niks meer voor, zijn alleen de aanzetten en stoppen van de banen die je wegveegt. Je kan het geeneens uitbuffen noemen, het is alleen vegen. Als ik de auto gedaan hebt begin ik gelijk aan de tweede laag, na deze laag wacht ik een uur en zet ik er reload overheen.
Met die reload heb ik eigenlijk wel altijd problemen, dit blijft maar terug wolken bij mij, andere mensen zweren bij dit product.........:)

Ik vind eigenlijk wel dat je de glascoating er met zijn tweeën op moet zetten, het is secuur werk en dan kan de één zich concentreren op het opzetten en de ander op het uitbuffen, dit werkt een heel stuk beter dan alleen.
Mooie handleiding @Kilometervreter, al blijf ik er zelf nog huiverig voor om het ook eens te proberen.
Dlux heb ik wel al gebruikt (op trims en koplampen), om een of andere reden zat de eerste laag er strakker op dan de tweede. Vanuit een bepaalde hoek blijf je toch vegen zien op de trims met twee lagen.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik heb het met safari, opera, chrome en firefox. Volgens mij, maar ik heb er geen kaas van gegeten, heeft het iets te maken met de competabiliteit tussen onze divices en het forumsoftware. En meestal is het apple die er niet goed mee overweg kan.
Enne..... Leon .... Je krijgt het nog druk zo met al die coatings aanbrengen. :D
 

Kilometervreter

überspammer
Ik gebruik een laptop, een pc, een Surface en geen enkel probleem met foto's uploaden.
Mijn telefoon gebruik ik om te bellen en hooguit mijn email te lezen.

Geen enkel probleem meer nadat ik de appel de deur uitgedaan heb :)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan