Cross Polo detail overzicht.

BlackPassat

V.I.P. Member
Fles is los te bestellen hoor @Dirk Post , geen nood.
Dit is de standaard fles:
https://www.waxworld.nl/shop/machines/foamgun/lege-foamfles-tbv-heavy-duty-foam-lance
Ik weet niet welke je voorheen had, maar dit is een sterke fles, die hier bij de BlackPassatjes minstens één, maar vaak ook meerdere keren per week gebruik wordt.
Na gebruik spoelen we de foamgun, maar ook de fles goed uit. Als de foamgun niet wordt gebruikt ligt de fles los van de foamgun opgeborgen.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Fles is los te bestellen hoor @Dirk Post , geen nood.
Dit is de standaard fles:
https://www.waxworld.nl/shop/machines/foamgun/lege-foamfles-tbv-heavy-duty-foam-lance
Ik weet niet welke je voorheen had, maar dit is een sterke fles, die hier bij de BlackPassatjes minstens één, maar vaak ook meerdere keren per week gebruik wordt.
Na gebruik spoelen we de foamgun, maar ook de fles goed uit. Als de foamgun niet wordt gebruikt ligt de fles los van de foamgun opgeborgen.

Edit: ik zag bij het maken van mijn reactie nog niet dat @Tom al gereageerd had.
 

Dirk Post

Premium Member
Dat is dan misschien mijn fout, dat het stuk gaat.
902E6B51-EE76-4386-AFFE-2BB237E68551.jpeg ik zet hem kompleet met fles, en wat er nog in zit rechtop weg in de kast.
En de keer er op vul ik de fles weer aan.
Merk weet ik niet, kompleet bij WW aangeschaft, al wel weer 2-3 jaar terug.
Fles staat alleen maatverdeling op, geen merknaam.
Zal even foto bijvoegen, zoals ik hem gekocht heb.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Fles is los te bestellen hoor @Dirk Post , geen nood.
Dit is de standaard fles:
https://www.waxworld.nl/shop/machines/foamgun/lege-foamfles-tbv-heavy-duty-foam-lance
Ik weet niet welke je voorheen had, maar dit is een sterke fles, die hier bij de BlackPassatjes minstens één, maar vaak ook meerdere keren per week gebruik wordt.
Na gebruik spoelen we de foamgun, maar ook de fles goed uit. Als de foamgun niet wordt gebruikt ligt de fles los van de foamgun opgeborgen.
Leerzame tip, bedankt @BlackPassat
 

BlackPassat

V.I.P. Member
De reden dat wij hem uit elkaar halen is dat de complete foamgun -dus mét fles- nogal onstabiel staat. Daardoor kan hij makkelijker vallen en dus stuk gaan.
Met 600 ml. aangemaakte foam kunnen wij heel ruim één auto foamen. Het beetje wat achterblijft in de fles kan desnoods in de wielkasten gespoten worden.
Op een gegeven moment kun je wel een goede inschatting maken van hoeveel foam je nodig hebt, zodat het precies op gaat.
 

Dirk Post

Premium Member
Van de week mijn motor ingeruild voor wat anders.
De Honda CB 1000 R voor een BMW.
Kijken hoe die gaat bevallen.
Eerst maar eens flink aan de slag met het uitlaat systeem
Weer toonbaar te maken.
B2BBFB5B-8539-4308-B059-4B4D1BFD7349.jpeg
 

Dirk Post

Premium Member
Het plan is om m’n zoon zn auto vrijdag een 1 staps behandeling te geven met de Angelwax Regenerate, gevolgd door een rondje Angelwax Perfect Polish..Wil gewoon eens zien hoe de Angelwax produkten bevallen.
Auto heeft last van heel lichte imperfecties.
Willen hem er weer even tip top bij zetten.
Iemand een idee welke type pad en kleur goed past bij Regenerate stap.
Het is een Audi , zwart metallic.
 

Dirk Post

Premium Member
Zou haast zeggen, welke niet!
Maar is makkelijk als ik van tevoren al ongeveer weet welke er dicht bij zit voor de juiste combi polish/ pad.
Maar ik maak wel even een paar test spots, met wat MF en Foam pads.
Is toch moeilijk vooruit te zeggen he.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Eigenlijk een luxe probleem dus :D
Sinds ik (Detail Pro) mf pads ontdekt heb gebruik ik die het meeste, juist met 1 staps producten.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Microfiberpads werken inderdaad prima met een éénstaps aanpak, prima correctie en indien goed afgebouwd toch een hele goede finish.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan