Cross Polo detail overzicht.

RST-Smurf

V.I.P. Member
Ik dacht 2 flesjes, omdat ik een Cross Polo heb,met echt veel grote kunststof delen.
Vandaar m’n gedachte, 2 stuks.


Met 1 flesje heb ik het kunstof en raamrubbers op de Crafter 2x gedaan en kon ik het kunstof en raamrubbers op de Karl ook nog doen. En heb nog een klein bodempje over.
 

Dirk Post

Premium Member
Ja,oke.
Ik heb nog een winterwielenset met LM velgen, voor mijn Polo.De motorfiets nog met de kunststof delen.
En wil mijn zoon zijn 17 inch LM velgen (zomerset) ook van een 2005 Polo, nog gaan doen,daarom wat extra .
Had inderdaad gelezen dat je het dun op moet brengen,en er lang mee kan.
 

Dirk Post

Premium Member
En opnieuw Post.nl weer lekker bezig!
Status bezorging tot zaterdag morgen om 11 uur was Zaterdag tussen 13.15 en 15.00 uur.
Om 11 uur zaterdag status:Vertraging.

D869A5B1-1A22-4019-BED2-F44491051563.jpeg
 

Dirk Post

Premium Member
Alles binnen.
Kan nu rijkelijk smeren met de D Lux.
Er zitten 2 hologram stickers bij in de verpakking,wat kan je daar dan mee?

Ook een fles Carpro Hydrofoam er bij besteld.
Grote favoriet bij mij,super mooie glans,en lange bescherming.

Tevens nog een paar fijne 2 face doeken,als bonus er bij,weer top geregeld in Zevenbergen!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Hologram stickers kun je aan de binnenkant van een raam plakken (als je dat wilt natuurlijk)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Jij kunt lekker aan de gang @Dirk Post, je zult ervan versteld staan hoeveel je met één flesje D-Lux kunt doen, laat staan met twee. Nu is het wel zo dat je steeds meer toepassingen gaat zien voor dit product, dan is het fijn dat je het ook direct beschikbaar hebt en aan de gang kunt.
Die twoface doeken ben ik in de afgelopen tijd steeds meer gaan waarderen (ik gebruik ze eigenlijk pas sinds een jaartje) Het sterke aspect van deze microfibers is de geweldige kwaliteit die je voor een vriendelijke prijs koopt.
 

Dirk Post

Premium Member
Het kwartje is nog niet gevallen bij mij!
betreft die hologram stickers.
Stefan meld,die kun je op de ramen plakken.
En dan, wat is de functie er dan van ?Of kan je er wat mee?
Of denk ik veel te moeilijk?
 

Kilometervreter

überspammer
Je kan er niks mee,alleen ergens opplakken zodat je kan laten zien dat het op je auto zit
Je denkt inderdaad te moeilijk Dirk :)
 
Laatst bewerkt:

Dirk Post

Premium Member
Beste allen,
Van de week een VW Polo 1.4 van 2010 een poetsbeurt gegeven.
Kon alle delen met polijsten mooi krijgen met De Flex 3401 vrg met Sonax 04-06.
Alleen de motorkap zaten diepe krassen in.
Eerst met de 04-06 paar hits,maar geen resultaat.
Toen met gele pad en Carpro clearcut,gebeurde ook niet echt veel.
Toen met clearcut en een Flashpad van Carpro,na 2 hits wel wat minder,maar nog lang niet weg.
Met de detail pro Mf extra cutting pad geprobeerd, ging ook niet beter als met de Flashpad.
Het is een stuk beter,maar nog goed zichtbaar.Ik wil de krassen er graag wat meer weghalen,maar hoe en waarmee zal ik meer resultaat kunnen behalen.
Ik ga niet met schuurpapier er op,daar heb ik geen ervaring/ kennis genoeg mee.
De eigenaar vond het mooi zo,maar voor mijzelf weet ik dat het beter kan.
Iemand een idee/ tip hoe of wat?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan