De koplampen van mevrouw nicknameless

FiveCX-5

V.I.P. Member
@5T-3F-4N,

Volgens mij niet echt, het is een onontkoombaar proces. Een auto staat ten alle tijden bloot aan uv licht. Tenzij je em dag en nacht binnen kunt houden.

Het enige is een beetje bijhouden of koplampen van echt glas
monteren. Maar aangezien glas haast niet meer gebruikt wordt...;)

Toch niet helemaal waar Patrick, de koplampen van de Scenic zijn door mij nog nooit gepolijst, auto stond altijd buiten, na 9 jaar zagen ze er nog uit alsof ze nieuw waren !! Het licht vooral aan het materiaal soort kunststof....het valt mij trouwens op dat vooral japanse en koreaanse auto`s....let maar op.......daar véél meer last van hebben als de reguliere europese wagens......check it out ! Net als jij heel veel auto`s gedetailed, de koplampen die een dof of mat aanzien hadden, waren bijna allemaal aziatische modellen..........
 

Frans

V.I.P. Member
Bij mijn Citroën C5 uit 2005 met richting 275.000 km op de teller er is ook niets aan de hand met de koplampen en mijn trims zijn ook nog steeds diepzwart.
Volvo (met name de XC90) heeft ook vrij veel last van slechte koplampen.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
De Carisma van mijn broertje zijn erg geel ondertussen. De Ibiza heeft in haar tien jarig bestaan nog niets met de lampen.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Met de 6 nog geen problemen gezien met verkleuring. Overigens Opel en Ford hebben er ook veel last van.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan