DetailPro Incredible Snow Foam getest door BlackPassat

Discussie in 'Reviews' gestart door BlackPassat, 30 apr 2017.

1. BlackPassat

BlackPassat V.I.P. Member

Dank voor je toelichting @Tom
  2. marlene

marlene Premium Member

Zo'n Gloria FM10 heb ik ook (begin vorig jaar overgenomen van iemand van het andere forum), maar ik vind het niks en gebruik 'm niet. Daarom heb ik daarna zo'n foamlans voor de hogedrukreiniger gekocht. Met de gewone pompsprayer bedoelde ik zo'n ding wat je in elk tuincentrum en daarbuiten kunt kopen, je hebt dan uiteraard geen schuim, maar het losweken van vuil op de auto werkt perfect. In de winter staat de HD reiniger bij ons binnen (boven) om bevriezing te voorkomen en dan is zo'n pompsprayer ook handig. ;)

Ja, zie je wel. Ik wist niet precies welke modellen wel een metalen pomp hebben, maar in ieder geval niet de meest verkochte modellen voor huis en tuin gebruik.
  3. Epsilon

Epsilon Active Member

Dat is een goeie tip! Ik vroeg me al af hoe ik in de winter de auto 'in de week' kon zetten zonder HD.

Zelf gebruik ik trouwens een Nilfisk 110 (die heeft een aluminium pomp) voor mijn stoep en auto. Er zit standaard geen 'auto nozzle' bij maar de normale nozzle werk ook prima op de auto. En de bijgeleverde HD slang is langer dan bij een vergelijkbare Kärcher.
    marlene vindt dit leuk.
  4. Pino

Pino Premium Member

Ik heb mijn foamlance al jaren geleden verkocht omdat ik foamen teveel gehannes en gedoe vond.
    Met zulke verhalen begint het toch wel weer een beetje te kriebelen... :D

Om even een link te leggen met je intro: zou er nog een aparte versie komen voor in bad? :p
    BlackPassat vindt dit leuk.
  5. BlackPassat

Foam, the movie:

IbizaSigno, Razorblatter, 5T-3F-4N en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Cavemania

Cavemania V.I.P. Member

Ik wordt door dit filmpje nog enthousiaster over deze foam. Benieuwd naar de overige details
  7. Woody

Woody V.I.P. Member

Leuk beeldmateriaal erbij!
    Ook tof dat je een figurant hebt ingehuurd ;)
    ShuttersPeet vindt dit leuk.
  8. BlackPassat

Geduld Robert.
    Jij weet al meer dan de gemiddelde forumbezoeker; lees de Libelleprietpraatgroepapp nog maar eens kritisch door.
  9. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

10. Pino

Pino Premium Member

Je gaat wel snel.
  11. BlackPassat

Jij kunt een versie krijgen van de originele opname Piñjeau.
  12. Pino

Pino Premium Member

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het filmpje met alles op full speed. :D
  13. Cavemania

Cavemania V.I.P. Member

;)
  14. marlene

marlene Premium Member

***** Movie! :)
    En de geheimzinnige snowfoam blijft er veelbelovend uitzien!
  15. Razorblatter

Razorblatter Active Member

Dat ziet er inderdaad likkebaardend uit!
    Het enige wat ik als een gemis ervaar is een gevulde monokini. Maar ja, voordat je het weet wrijft die haar grapefruits over je lak en dan heb je nog krassen...
  16. IbizaSigno

IbizaSigno V.I.P. Member

Ben benieuwd!
  17. BlackPassat

18. BlackPassat

@Moellib Over het vergelijk met andere foams heb ik in de review al het één en ander geschreven. Ik vind dat de Incredible de vergelijking met glans doorstaat.
    Ook over de kwaliteit van van Karcher hoge drukreinigers is al het één en ander voorbij gekomen. Ook over de -vermeende- kunststof pompen.
    Misschien is het een goed idee om de hele review nog eens even te (her)lezen?
    Stefan vindt dit leuk.
  19. Moellib

Moellib Member

@BlackPassat , sorry, ik heb er iets te snel overgegaan :eek:
    mijn excuses.
  20. BlackPassat

No problem, als ik je heb kunnen verleiden tot het lezen van deze review dan is mijn missie geslaagd @Moellib ;)

Deel Deze Pagina