DetailPro Pads

Martijn

Active Member
Zie deze al een tijdje in de shop staan en nu ik op zoek ben naar nieuwe pads vroeg ik mij of er al ervaringen mee zijn opgedaan en zoja wat dan de bevindingen zijn.
 

Kilometervreter

überspammer
Yep, ik heb de gele/oranje/groene en zwarte, in 4 inch en 6 inch, zeer aantrekkelijk geprijsd en doen hun werk meer dan goed.
De gele is een echte correctie pad die ook op knetterharde lakken corrigeert en de andere doen gewoon wat een pad moet doen!
Maken ook makkelijk schoon en de velcro rand zit ook prima verlijmd.
Zeker als je de prijs ziet een aanrader, ik ben er prima over tevreden.
 
Laatst bewerkt:

Bruudt

Active Member
Iemand een ervaring hoe deze pads het doen op een rupes lhr 15? En dan vooral omdat de rupes pads dat gat hebben in het midde?
 

Srt4

Premium Member
Die gat in het midden is geloof ik voor een beetje extra koeling heb ik begrepen bij de rupes pads, omdat de uitslag van 15 mm iets meer warmte ontwikkeld , zeker op hoge toeren .
Dan een apparaat met met een uitslag van 8 mm ( met de zelfde toeren . Chek YouTube op de rupes site )
Ik heb al die propads gezien gevoeld en uitgeprobeerd bij een cursus bij wwhq , en moet zeggen ,,,, ze zijn gewoon goed
.
Maar als je zelf in de gelegenheid bent om langs te gaan bij wwhq , weet ik zeker dat je meer uitleg van Stefan krijgt .
Kan je ze gelijk uitproberen .
 

Bruudt

Active Member
Dankje voor de info, maar dat was me al duidelijk. Heb namelijk de pads al voor me dap 900, dus was meer een vraag van als ik ze op een rupes gebruik ze niet gelijk kapot draaien.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan