Doeken voor in mijn collectie

IbizaSigno

V.I.P. Member
Mijn huidige collectie bevat een groot aantal Monello doeken, prima doeken. Maar volgens mij zijn er goedkopere en wellicht betere alternatieven voor deze. Iemand suggesties?
 

Kilometervreter

überspammer
Goedkoper weet ik niet maar beter jazeker!

1) de zachtste kortharige doek die ik ken is de Meguairs ulimate whipe! pas in een groupbuy op het Audiforum uit Amerika laten komen, ik heb er 15
2) Dodo fantastic fur, zalige langharige doek

Dan heb ik ook twee kisten vol met monello doeken, die groene heb ik er een stuk of 20 van, ook een fijne zachte doek, maar met die bovenste twee doe ik altijd de laatste stappen en de monello doeken voor het afnemen van polijstmiddel en glazes etc.

Mijn "vuile" doeken koop ik bij Maison Action, drie voor een euri, gooi maar raak voor een knaak.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Hier hetzelfde als @Kilometervreter Alleen geen 15 dan, dat krijgen we thuis (nog) niet "verkocht"...
Ook sinds kort een oranje doek op aanraden van @Stefan aangeschaft, alleen even de naam kwijt.... Is ook een heerlijk doekkie!
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Bedankt voor alle adviezen. Het komende detailseizoen maar eens kijken welke doeken aan vervanging toe zijn of waar uitbereiding nodig is.
 

pro-detailer

Active Member
ik zelf heb verschillende doeken onlangs alles vervangen.
de elite bleu of gold van cg zijn erg fijn ook de soft grey van elite zijn geweldige doeken
 

Kilometervreter

überspammer
Ik heb eigenlijk nog nooit een doek van CG in mijn handen gehad, ik zal er de volgende keer eens een paar mee bestellen voor de heb:rolleyes:
 

JRM

Active Member
Mijn eerste doeken had ik bij waxworld gekocht. Volgens mij chemical guys elite blue (op de doeken zit een label waar supertowel op staat). Ik ben er zo tevreden over dat ik net nog in de shop heb gekeken voor een setje. Jammer dat de blauwe niet in een triple pack verkocht wordt, scheelt bijna een hele doek in de kosten.
 

Black Widow

V.I.P. Member
De Chemical Guys - Monster doeken tel ik tot mijn favorieten net zoals die hele dikke grijs/gele doek van hetzelfde merk.
 

Davey

Member
Ik zelf heb ook de monello doeken heerlijke doeken en vooral de BOA @Stefan zijn echt heerlijke doeken
Heb ook doeken van van die lichtoranje van waxworld heerlijke doekies!
En heb ook nog stuk of 5 doeken van Swissvax zijn super doeken!

Mvg davey!
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
In het begin veel van de Poorboys Deluxe doeken en nu veel Monello doeken.Zijn fijne doeken.De PB doeken heb ik nog steeds.En na 5 jaar zijn ze nog steeds goed.Persoonlijk vind ik de Monello doeken wat zachter.
Maar heb ook erg veel van die goedkope doeken van de Action/Wibra die ik voor de wat minder schone klussen gebruik.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan