Embleem polijsten

Tom

Premium Member
Het embleem op de motorkap en achterklep zit vol met kleine krasjes. Kun je deze eruit polijsten? Lijkt mij dat het geen echt chroom is. Zit hier ook blanke lak op?
Kan dat ook met menzerna, of heb ik een ander product nodig?

Tips zijn welkom!
IMG_2231.JPG
 

Mrkawa

Active Member
ik zou iets van belgom adviseren.
maar je zou zeker iets van polijstmiddel kunnen proberen
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom

Stefan

Administrator
Forumleiding
Belgom is inderdaad voor echt chroom, bij twijfel gewoon een product zoals Poorboy's Professional Polish gebruiken, die kan in heel veel bijzondere gevallen uitkomst bieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom

Tom

Premium Member
Daar had ik ook al naar zitten kijken, denk laat ik eerst even raad vragen voor ik dat hele eind moet rijden. ;)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ja, stel je voor. Niet je lunchpakket en flesje water voor onderweg vergeten dan he. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom

Tom

Premium Member
Vandaag toch maar de wereldreis van 2 minuten naar WW gemaakt, gezellig even met @waxgirl staan kletsen en weer wat spulletjes voor de verzameling meegenomen.
Gelijk aan de gang met PB professional polish. Het glimt als een malle, maar helaas heeft de vorige eigenaar toch iets te veel schade gemaakt met z'n sleutelbos. Misschien maar eens kijken of alleen het chroom vervangen kan worden, een heel nieuw slot wordt weer een dure grap denk ik.
En ja de kofferklep moet ook nog gepolijst worden. :rolleyes:
IMG_2243.JPG
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Heb je de professional polish of de professional polish 2?
De gewone is een chemische polish en dus meer een reiniger. In de 2 is een lichte schuurkorrel toegevoegd en je zou dus iets meer kans hebben om krasjes te verwijderen.
Je zou het ook nog kunnen proberen met een finishing polish.
 

Tom

Premium Member
@Ketoembar ik heb de gewone professional polish. Maar nu hij mooi opgepoetst is, zie je toch wel dat het behoorlijke diepe krasjes zijn hoor.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan