Epsilon's detailoverzicht

Discussie in 'Fotogalerij' gestart door Epsilon, 6 mei 2017.

1. Epsilon

Epsilon Active Member

Dank je @5T-3F-4N Bruin leer was een speciale optie, normaal zijn ze van (zwarte) stof of half leder.

Wat je vraag betreft over het leer zelf: ik weet niet genoeg van leer om je vraag te beantwoorden. Het is wel stevig in elk geval.

Het past ook erg goed bij de rest van het interrieur:
    IMG-20200904-WA0021.jpg
  2. 5T-3F-4N

5T-3F-4N V.I.P. Member

Prachtig klassieke uitstraling. Heb je de 7 laatste tekens van je VIN al eens door een VIN-decoder gehaald?
  3. Epsilon

Epsilon Active Member

Dank je. Normaal ging ik vaak voor sportief, maar deze leunt meer op klassiek inderdaad. Ik heb ook een paar keer in een gave getunede MINI gereden en die daagt vooral uit. In die van mezelf zit ik een stuk rustiger :)

Ik had tot je het erover had nog nooit een VIN decoder gebruikt. Maar dat ik net snel keek waren de websites erg wisselend van kwaliteit.
  4. 5T-3F-4N

5T-3F-4N V.I.P. Member

Dat komt me bekend voor, m'n broer heeft een '05 R53 Cooper S Works. Dus een met jankende compressor, die bezorgt altijd een grote grijns :).

Ik krijg vandaag op letterlijk geen enkele "decoder" resultaat als ik mijn VIN gebruik :confused:.
    Epsilon vindt dit leuk.
  5. Epsilon

Epsilon Active Member

@5T-3F-4N Gaaf zo'n JCW versie. Er bestaat wel een Clubman JCW, wie weet word dat de volgende :D Dat Charlie Cooper (kleinzoon van John Cooper) wedstrijden rijd in een R53 zegt ook wel wat.
    5T-3F-4N vindt dit leuk.
  6. Epsilon

Epsilon Active Member

Vandaag in de weer met DLux dat ik nog had liggen. Eigenlijk zou het te oud zijn maar het zag er nog prima uit dus waagde ik de gok. Eerst goed schoonmaken met Poorboys Spray and wipe, CP MultiX en Eraser. Vervolgens de CP DLux erop:

De focus lag op het plastic rond de wielkasten en de bodem, dus de rest is niet gewassen :p
    20201012_170041.jpg

Na een poos zag het er zo uit:
    20201013_121346.jpg
    20201013_121407.jpg

Mooi zwart. Nu nog afwachten hoe lang dat zo blijft.

En voor de volledigheid: er zit nu ook een Cooper S tankdop op. :D
    5T-3F-4N, Tim Krijgh en BlackPassat vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina