Ervaringen met CarPro Leather Coat

Cavemania

V.I.P. Member
Graag zou ik een review van een van jullie zien van CarPro Leather Coat. Ook mag het een beschrijving hier zijn van je ervaringen met het product, hoe verwerkt het, wat is de voorbehandeling, hoeveel kan je doen met een verpakkingseenheid etc. etc.

Wat ik ook graag zou weten is het volgende, ik heb op de wang van de stoel dat deze beschadigd is. Ik kan de wang wel herstellen met Colourlock, kan ik daarna ook zonder problemen de CarPro Leather Coat toepassen?
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Even snel en geen echte review @Cavemania ....
twee weken terug een flesje mee besteld om het leer te beschermen in V60.
Eerst schoongemaakt met Carpro Inside, een nieuw schoonmaakmiddel, beetje opsprayen en afnemen met een doek en klaar. Kwam weinig vervuiling vanaf natuurlijk.
Hierna de Leather coat aangebracht met de applicator en een suede doekje erop. 10 druppels op de applicator en rustig op het leer aanbrengen, het wordt gewoon opgenomen door het leer, werkt eigenlijk heel makkelijk de zitting van de stoel moet je ongeveer 3 keer 10 druppeltjes op de applicator doen. Hierna gelijk met suede doek afnemen en klaar, het stelt allemaal niks voor, ik zie geen verschil in voor en na debehandeling maar het moet nu afgeschermd zijn.
Het is wat lastig omdat het leer in de V60 uiteraard nieuw is en er gewoon nog goed uitziet.
Ik heb ongeveer 20% van het flesje gebruikt voor al het leer nu.
Ik zal er eens wat water op sprayen deze week om te zien wat dat doet.
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Thnx mate. Ik zit er aan te denken om ook een flesje te bestellen.

Zit alleen nog even met het feit dat ik een stoel nog wil herstellen met colourlock en vervolgens behandelen. Ik weet niet of dit kan.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat mag geen probleem zijn, de colourlock verf werkt prima en geeft echt niet meer af na het drogen. Als het goed droog is (eventueel naföhnen) kan de carpro leather coat erop.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan