Even voorstellen Timvu

Discussie in 'Wie is Wie?' gestart door Timvu, 25 okt 2019.

1. Timvu

Timvu New Member

Goedemiddag poetsfanaten,
    Bij deze wil ik mij even voorstellen, ik ben Tim en al mijn hele leven autofanaat, hierbij is ook nog het poetsen een fanatiek onderdeel van de hobby.

Mijn auto’s zijn een Infiniti FX35 (welke nog heel veel werk nodig heeft aan de buitenkant ) een Subaru Impreza (hobby racewagen) en een Suzuki Swift Sport (van de vriendin).

De Swift heb ik laatst helemaal onderhanden genomen, 2 staps gepolijst en afgewerkt met Gyeon cancoat. Vriendin blij, ik blij

De Infiniti wordt een groot project en hoop ik binnenkort aan te pakken, helaas wegens tijdgebrek nog niet gelukt.. Hierbij wil ik ook de CQuartz UK 3.0 + Gliss combinatie op uitproberen (wellicht iemand al ervaring mee?)

Hierbij een aantal foto’s van de auto’s, wanneer ik meer tijd heb plaats ik ook de projecten hier op het forum.
    De Infiniti
    D563D718-3933-4955-AD59-8C72EFF45491.jpeg
    De Impreza 0BC24CF5-C7DA-4431-BFEE-FAEA89B18E2B.jpeg
    De Swift 97462922-EF6F-4B29-AEA8-F1F9A8881CF5.jpeg
    Kilometervreter vindt dit leuk.
  2. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Welkom hier Tim! Leuk wagenpark heb je zo! Er zijn hier een aantal personen waarvan ik weet dat ze de combinatie van CQUK en Gliss al hebben toegepast. Is overigens een meer dan prima combo :)
    Timvu vindt dit leuk.
  3. Timvu

Timvu New Member

Dankjewel! Ja het lijkt mij ook een goede combinatie om uit te proberen
  4. 5T-3F-4N

5T-3F-4N V.I.P. Member

Welkom hier!
  5. BlackPassat

BlackPassat V.I.P. Member

Welkom @Timvu, aparte wagen die Infiniti, die zie je niet zo heel vaak.
    Voor wat betreft de coating: Waxworld heeft inmiddels naast de Workshops voor Handmatig Wassen en Machinaal Polijsten ook een Workshop Ceramic Coating in het productaanbod.
    Laatst bewerkt: 26 okt 2019
  6. RST-Smurf

RST-Smurf V.I.P. Member

Welkom hier
  7. ShuttersPeet

ShuttersPeet V.I.P. Member

Welkom hier op dit mooie forum!
    Stefan en Kilometervreter vinden dit leuk.
  8. Dirk Post

Dirk Post Active Member

Welkom Tim!
  9. Kevin

Kevin New Member

Ik zie een bullie! Welkom op 't forum! Veel plezier met je wagens en het poetsvirus!
  10. Epsilon

Epsilon Active Member

Welkom op het forum.

Ik vind vooral de Impreza erg gaaf. Dit is de mooiste versie wat mij betreft. Ooit kreeg ik nog eens een Impreza 555 aangeboden maar dat was me toen te duur en er zat geen garantie op.
  11. Kelvin

Kelvin Member

Welkom ! De UK 3.0 + gliss combinatie is fantastisch. Heb vaker de Gyeon Mohs en Booster + gebruikt. De Carpro coatings brengen veel gemakkelijker aan. Vegen sneller en makkelijker af en zijn ook nog eens een pak goedkoper. Alleen maar win win situatie. Standtijd ben ik nog op aan het wachten (mijn auto de Gyeon mohs en booster) kameraad van mij de Carpro UK 3.0 en de Gliss V2. Mooie wagens trouwens vooral die blauwe :p:cool:
    BlackPassat vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina