Even voorstellen

davypauly

Member
Hallo allemaal

Vandaag gezien dat Waxworld een forum heeft dus ga ik mij even voorstellen ben Davy 38J woonachtig in België Limburg Riemst ligt 5km van Maastricht. Mijn hobbie is detailen van auto's maar is dus mijn dagelijks werk geworden. Ik werk bij een bedrijf waar ze dus Sportwagens verkopen doe voornamelijk veel sportwagens Porsche Ferrari Lamborghini en noem maar op, daar heb ik ook mijn eigen wasplaats waar ik dus fijn kan detailen. Ik werk met de producten van meguiar's, carpro, cartec, monello en de nodige machine's maar natuurlijk leer je nog altijd bij. Voor bestellingen en vragen kan ik bij Waxworld terecht waar ik zeer goed geholpen wordt dank daarvoor Stefan en Laura. Op het forum leer je natuurlijk ook altijd bij en wil ik natuurlijk ook de afgewerkte auto's met jullie delen.

Hier een voorsmaakje :)SAM_0114.JPGIMAG0204.jpg IMAG0347.jpgIMG_20140215_152522.jpg
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Van harte welkom hier op het forum Davy, leuk om ook wat foto's van je detailobjecten te zien. We hopen dan ook dat we er in de toekomst nog veel van je mogen zien!
 

davypauly

Member
Thanks mannen zullen nog dikwijls foto's gepost worden.
Is allemaal zeer leuk speelgoed de eerste is al geplaats
 

Nieuwste berichten

Bovenaan