Even Voorstellen !

Boris

New Member
Hoi iedereen !

Ik lees al een poosje mee, maar bij deze stel ik me ook eens voor.

Mijn naam is Boris en ik woon in Xhoris (een klein dorpje in het franstalige gedeelte van België - Voor de Nederlanders die graag bij ons op vakantie komen, Xhoris ligt op 10 minuten afstand van Aywaille en is gelegen in de Ardennen :)). Ik ben 31 jaar, in een relatie en werk in de autosector.

Ik ben al een hele poos gebeten door de poetsmicrobe! In mijn jonge jaren voornamelijk met een goed oud zeem en dreft, nu grotendeels met de producten van Meguiars en bijhorende accessoires. Ik heb ook 2 workshops gevolgd bij Meguiars België (Amateur + Pro) die mij enorm veel kennis hebben bijgebracht en ik doe enorm veel research (Google, Forums, Youtube) om zoveel mogelijk informatie te vergaren! Poetsen is dan ook een passie zoals de meeste op dit forum! Ik hoop via deze weg nog meer info op te slaan en vooral andere producten en ervaringen te leren ontdekken.

Oefenen doe ik op mijn Vw Polo (1.4 Tdi 90Pk)

9h9zet4d.jpg


wqy7uy.jpg


Groetjes ! :D
 
Laatst bewerkt:

Boris

New Member
Thx allemaal! De Polo is die dag gewassen met Meguiar’s Shampoo Plus en daarna heb ik hem in de vluchte even opgeboend met de DA, een microfiber finishing pad en Meguiar’s D301.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan