Even voorstellen!!!

Jo Bosch

New Member
Hoi,

Zal me even voorstellen.Mijn naam is Jos en wil graag meer weten over het mooi houden van mijn UP!
Ben ook lid van het UP forum en zodoende aangestoken om mijn UP in topconditie te houden.

Ben op zoek naar een goede machine om te polijsten en te waxen en probeer me hier een beetje in te lezen.
Op het UP!Forum breng ik ook menig uurtje door dus dat zal hier ook wel gebeuren.

En elke tip is natuurlijk welkom.Want ben een beginner wat dat betreft.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    220,3 KB · Weergaven: 12

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Welkom hier Jos! En een mooie UP! heb je daar! Veel plezier hier op het forum.
Misschien is èèn van de workshops bij WaxWorld wel iets voor je.
Ik weet niet of je een beetje in de buurt woont?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier Jos, er is genoeg te lezen en voel je vrij om vragen te stellen. Iedereen hier zal zijn uiterste best doen om je verder te helpen.
 

maupie00

Active Member
Welkom jos,

Welke stappen heb je tot nu toe gedaan om je auto te onderhouden/wassen?

Zoals gezegt de workshop van waxworld is een aanrader.
 

Jo Bosch

New Member
THX,

Heb al verschillende producten van poorboys en meguairs in huis en probeer zoveel mogelijk met het twee emmer systeem te werken.Gebruik natuurlijk een droogdoek.
Welkom hier Jos! En een mooie UP! heb je daar! Veel plezier hier op het forum.
Misschien is èèn van de workshops bij WaxWorld wel iets voor je.
Ik weet niet of je een beetje in de buurt woont?


THX,

Ben nog steeds super blij met mijn UP!Maar helaas woon net te ver weg om zulke workshops te volgen.Woon namelijk in het zuiden des langs en dan even naar Zevenbergen voor een workshop!!!
Is natuurlijk geen straf in de UP! maar toch.
Zit de rest van de week ook al de hele dag op de weg.
Maar zeg nooit nooit.
 
Laatst bewerkt:

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Maar helaas woon net te ver weg om zulke workshops te volgen.Woon namelijk in het zuiden des langs en dan even naar Zevenaar voor een workshop!!!
Is natuurlijk geen straf in de UP! maar toch.
Zit de rest van de week ook al de hele dag op de weg.
Maar zeg nooit nooit.
Je zou óók naar Zevenbergen kunnen gaan voor de workshop... ;)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Jos,
Ik schat dat je uit het bronsgroene eikenhout komt. Dan kan Zevenbergen inderdaad een pittig ritje zijn van 160+ kilometer.
Niet naast de deur maar het is de reistijd zeker waard.
Ik kan me gelukkig prijzen dan ik met acht minuutjes sturen bij mijn favoriete shop een bakkie kan gaan doen.
 

Jo Bosch

New Member
BlackPassat,
Thx,
Inderdaad zo'n 160 km enkel.Ben wel aan het twijfelen of ik er heen ga vandaag.Mischien volgende week.
Kan beter eens gaan kijken dan zomaar een machine bestellen en erachter komen dat het niet werkt of dat ik niet tevreden ben.

Als je er vaker komt weet je natuurlijk ook of ik er met een bakwagen van een meter of 10 daar ergens kan parkeren???
Kan ik langsrijden als ik in de buurt ben.
 

Kilometervreter

überspammer
Welkom Jos
je kan zonder problemen met een bakwagen parkeren, het is op een industrieterrein...:)

Veel leesplezier hier en als je machinaal gaat polijsten zal je resultaat ook op een heel ander niveau komen!
Succes met de keuze!
 

Cavemania

V.I.P. Member
Welkom hier Jos. Inmiddels beide workshop gedaan. Voor mij enkele reis 225 km geloof ik. Ik vond de workshop zeker de moeite waard, daar heb ik de reis wel voor over.

Is dit toevallig een Up White edition?
 

Jo Bosch

New Member
Welkom hier Jos. Inmiddels beide workshop gedaan. Voor mij enkele reis 225 km geloof ik. Ik vond de workshop zeker de moeite waard, daar heb ik de reis wel voor over.

Is dit toevallig een Up White edition?

Hoi,

Nee ik heb een Move UP! 60/75 pk automaat Candy White.Maps en More.Soundpakket.Executive pakket.Winterpakket.Drivepakket.Cominghome/leavinghome module automatisch en Eibacg Prokit met TT Rubbers.
Borbet BL 4 velgen met banden 195/45R16.
 

Jo Bosch

New Member
image.jpg En dit zijn de spulletjes wat ik zo heb verzameld de afgelopen 2 jaar.
Verschillende zijn bijna op en moet mijn voorraad weer gaan aanvullen.

De twee linkse van Meguiars heb ik gewonnen.Eentje op Facebook waarbij ik aan een aktie had meegedaan en de Headlight restoration kit waar ik was getagd door een ander UP! Forum lid op Facebook.
En veel kunnen kopen van meguiars bij een Halford waar een faillissement verkoop was.
Maar was helaas te laat want ze hadden er ook de DAP van hun voor de helft.Maar net voor mijn neus weggegrist.
Zodoende op zoek naar een andere.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan