FASt; detail actions - 161104 herstel werkzaamheden

FASt

Active Member
Netjes hoor.:)
Is het eerste rondjes polijsten met mezzo roterend geweest met de da?

Met de VRG dus excentrisch. Eigenlijk te weinig op de Audi lak. Maar ik moet zeggen dat deze kleur (net als mijnoude Quartzgrau) erg krasvast is. Omdanks spons behandeling waren er weinig tot geen swirls.
 

FASt

Active Member
Afgelopen zondag was het weer tijd voor AF poetsmeeting. Een gezellige dag met 30 Audi gekken in een halletje. Lekker aan de slag met de eigen auto, elkaar helpen en tips & tricks delen. Af te sluiten met een hapje met de vaste kern. Het was weer zo gezellig dat er weinig platen getrokken zijn tijdens het werk. Maar het resultaat wil ik jullie niet onthouden. En natuurlijk in dit logboek bij houden.

12241709_875508529235915_3952615580734220921_n.jpg

Bij de start bleek al dat mijn auto voor een detailer veel te lijden heeft gehad. Veel fijne krasje van de droogdoek konden we constateren na wat blikken van diverse experts J, W en P. Sommige verdachten me al van wasstraat gebruik. De voor Audi gebruikte doek (wit en Italiaans) gaat nu ook bij het grof vuil. Maar na een rondje Mezzo en Finale stond hij er weer ontiegelijk blinkend bij en waren we tevreden. In het voorjaar gaan we het wat grondiger aanpakken en misschien weleens een coating proberen met de CarPro Essence als basis.

Hier het resultaat
20151122 Poetsmeeting (4).jpg 20151122 Poetsmeeting (5).jpg

De mooiste foto heb ik even geleend

20151122 Poetsmeeting (1a).jpg
 

FASt

Active Member
Zeker gave locatie van 2.000m2 beetje weinig licht. Maar stroom genoeg. Ik stond mooi onder een grote dikke basis lamp.

Itilaans meer pretentie dan roots ;)
 

FASt

Active Member
Jammer dat ze er voor de A6 niet in 20" zijn....;)

Maar zonder gekheid, dit zijn zeker kanshebbers voor de wintervelgen. Eerst maar eens achter de et waarde van de 19" velgen voor de B9 komen.

A6 C7 heeft geloof ik nog een hogere ET waarde dan de A4 B8: ET48 in 8,5x19 A4 B8 heeft ET43 in 19"
 

Nieuwste berichten

Bovenaan