FASt; detail actions - 161104 herstel werkzaamheden

ShuttersPeet

V.I.P. Member
A6 C7 heeft geloof ik nog een hogere ET waarde dan de A4 B8: ET48 in 8,5x19 A4 B8 heeft ET43 in 19"
Klopt en ik moet juist een lagere hebben. Misschien in het replica circuit wel te krijgen. Eerst zaterdag maar eens de et waarde bekijken van de B9. Deze is nog nergens te vinden op het www
 

FASt

Active Member
Vandaag op Scuba de CarPro Hydro2 Lite getest. Met dit als resultaat. Basis was de Collinite 476s (8 weken oud) tijdens de poetsmeeting aangebracht en vooraf gewassen met CarPro Reset. Het is echt dwaas hoe goed de sheating is en hoe makkelijk de droogdoek over de lak glijdt na de CarPro Hydro2 Lite. De lak is echt merkbaar gladder. Ook bij het aanraken bij bijvoorbeeld het openen van de deur.

 

Ketoembar

V.I.P. Member
Klopt en ik moet juist een lagere hebben. Misschien in het replica circuit wel te krijgen. Eerst zaterdag maar eens de et waarde bekijken van de B9. Deze is nog nergens te vinden op het www
Over het algemeen 5 mm verschil in ET waarde nog wel acceptabel.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Vandaag op Scuba de CarPro Hydro2 Lite getest. Met dit als resultaat. Basis was de Collinite 476s (8 weken oud) tijdens de poetsmeeting aangebracht en vooraf gewassen met CarPro Reset. Het is echt dwaas hoe goed de sheating is en hoe makkelijk de droogdoek over de lak glijdt na de CarPro Hydro2 Lite. De lak is echt merkbaar gladder. Ook bij het aanraken bij bijvoorbeeld het openen van de deur.

Leuk filmpje, goede aftiteling ook :)
 
  • Leuk
Waarderingen: FASt

SLK

V.I.P. Member
Mooi filmpje @FASt Ziet er goed uit die Hydro2 Light Heb zelf laatst ook een flesje gewone Hydro2 besteld. Nog geen tijd gehad het te gebruiken maar het beloofd veel goeds.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
@ShuttersPeet
Jij zegt dat je niet voor "acceptabel" gaat. Maar je zou wel replica velgen kopen.
Wat ik wil zeggen is dat ik liever voor de originele velg zou gaan met een acceptabele et afwijking, dan voor een replica velg met precies de juiste et waarde.
 

FASt

Active Member
Dit weekend gestart met de A4. Doel CarPro Essence met CQuartz afwerking. Velgen staan al in de DLux die worden dus niet gedaan.

Tussenstand na wassen en rondje polijsten. Foto crappy phone pica

IMG-20160515-WA0021.jpg

2 rondjes Eraser zitten er ook al op. Zo verder met de Essence
 

FASt

Active Member
Het resultaat is super geworden. Kort even de stappen na de gebruikelijk voorbereiding. Eerste rondje polijsten met Mezzo en waar nodig Veloce. Laatste ronde polijsten, na de Eraser, met CarPro Essence en tenslotte in de CarPro CQuartz. Dit geeft een ongelooflijke glas. Super tevreden met resultaat

Zo begonnen we
20160514 Poetssessie - vooraf (1).jpg 20160514 Poetssessie - vooraf (2).jpg 20160514 Poetssessie - vooraf (3).jpg
Zo eindigde we
20160515 Poestssessie - reseultaat (1).jpg 20160515 Poestssessie - reseultaat (2).jpg 20160515 Poestssessie - reseultaat (3).jpg
20160515 Poestssessie - reseultaat (5).jpg
20160515 Poestssessie - reseultaat (1).jpg
 

Bijlagen

  • 20160515 Poestssessie - reseultaat (4).jpg
    20160515 Poestssessie - reseultaat (4).jpg
    136,4 KB · Weergaven: 13
  • 20160515 Poestssessie - reseultaat (6).jpg
    20160515 Poestssessie - reseultaat (6).jpg
    159,1 KB · Weergaven: 13
  • 20160515 Poestssessie - reseultaat (8).jpg
    20160515 Poestssessie - reseultaat (8).jpg
    156 KB · Weergaven: 11

FASt

Active Member
Vandaag moeten constateren dat er iemand de auto kleiner had ingeschat dan de werkelijkheid. Dus bedankt. Beetje slechte telefoon pica's

20161104 bumper geraakt (voor).jpg

Met wat moeite en geduld het geheel weer grotendeels kunnen redden.

20161104 bumper geraakt (na).jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan