FASt; eindelijk voorstellen

FASt

Active Member
Het even mogen duren. Maar hier toch me zelf even voorstellen. Mijn naam is Franc en kom uit het zuiden (Tilburg). Daar het gewone familie leven met zoon en dochter.
Werk: Agile coach bij een financiële dienstverlener
Hobby: alles met auto's (beurzen bezoeken, ring bezoeken), Audi(forum.nl), fotografie, klussen in & rond huis en natuurlijk poetsen
Auto: Audi A4 Avant 1.8 TFSI

Jaren geleden met het poetsvirus aangestoken nadat ik wel braaf wekelijks het wagenpark waste en uitzoog. De eerste stappen waren in 2008 met het handje in Easterwood. Waar een clubje van het Autoweek forum een hal in dook en aan de slag gingen. Gewoon een dagje ploeteren met Step 1 en Step 2 op een Passat 3C om er uiteindelijk de White Diamond en M16 op te zetten.
20080518 Poetsmeeting AW forum (6).JPG

Uiteindelijk de stap gezet naar de DA met een DAP900V1 Tegenwoordig zitten we aan de Flex VRG en staat de Rotary op de verlanglijst. Wat betreft de afwerking nog niet aan het coaten maar hou ik het bij een wax. Wel zo leuk om af en toe lekker aan het polijsten te zijn.

Wat spulletjes in mijn bezit:
Wassen
Dodo Juice Born to be Mild
Meguiars – All Purpose Cleaner
Foam lans
Waxen
Surf City Barrier Reef (favoriet)
Sonax Polymer NetShield
Meguiars – Paste Wax - M16
Collinite - 476s (winter)
Poorboys – EX-P
Poorboys – Black Hole
Poorboys – White Diamond
Rot Weiss - Felgenversiegelung
CarPro - DLux

Exterieur overig
Poorboys World - Bold N Bright Tire Dressing
Poorboys – Trim Restorer
Meguiars – NXT Generation All Metal Polysh
Autoglym Car Glass Polish
Pro Vision Rain Clear Rain Repellant Gel
Poorboys World - Quick Detailer Plus
Mequairs – Last Touch

Interieur
Gliptone – Liquid Leather Cleaner
Gliptone – Liquid Leather Conditioner
Gliptone – Liquid Leather Maintenance Cleaner
Meguiars – Glass Cleaner Concentrate
Poorboys – Natural Look

Polijsten
Flex VRG
Flex PE 8-4 80
Hamach - pads
Chemical Guys - Hex pads
CarPro - Flashpad
80mm pads
Cone's
California Gold Clay
Monello Veloce, Mezzo en Finale
C.Pro C.Quartz - Eraser

Doeken
stapels Meguiars M9910 en towels

en nog wat meer spul. Moet wel zeggen dat over het algemeen pas nieuwe spullen probeer als het oude op is.

Normaal poets ik 2x per jaar eigen auto's en af en toe wat familie spul er tussendoor. Dus een keer of 6 halen we wel. Waarbij we proberen aan te haken op de poetsmeetings van het Audiforum. Wel zo gezellig in een halletje met een aantal idioten. Wel start ik dan al op vrijdag om op zondag alleen de laatste dingen te moeten doen. Kunnen lekker gezellig bijpraten en ervaringen uitwisselen.

Zo genoeg geschreven. Nu nog een actie foto met de huidige mobiel
20140406 Poetsmeeting (18).jpg
20150419 Poetsmeeting (1).jpg
20150419 Poetsmeeting (6).jpg
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Franc. Prachtige Audi. De Easterwood meetings heb ik weleens van gehoord maar ben er nooit geweest. (helaas)
Ik zou weleens een boompje met je op willen zetten over je werk, ben sinds kort ook met de Agile/Sprint methodiek in contact gekomen, maar ik zit in een Back Office omgeving (ook van een financiële dienstverlener) en ben erg benieuwd of het daar ook toepasbaar is. Wellicht heb jij daar ideeën over?
 

Kilometervreter

überspammer
Mogge Franc welkom op het leukste forum!

Tsja, de Audi poetsmeetings, wat je schrijft, een halletje en een stel idioten...:)
Veel leesplezier hier.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Tjeeee......3 jaar ! Welkom Franc op dit veelzijdige forum , en je M16 Paste Wax (mijn eerste "wow" wax) staat net als bij mij nog steeds hoog op de grote lijst.........
 

FASt

Active Member
Vandaag de collectie een boost gegeven met
- CarPro - DLux
- Flex PE 8-4 80
- 80mm pads
- Gliptone – Liquid Leather Maintenance Cleaner
- CarPro Flashpad

20151014_202946.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan