FASt; eindelijk voorstellen

FASt

Active Member
Het hele verhaal is anders gelopen.

De A4 is de deur uit en de B9 is onderweg. Maar niet omdat we wat anders willen maar er komt leaser aan. Sinds 1 april aan de voorloper een zwart Skoda Octavia .... brrr wat kunnen auto's na 90.000 km verwaarloosd zijn.

Uiteindelijk half mei de A4 verkocht voor een nette prijs. En 3 weken terug mocht na einde proeftijd het bestelfeest beginnen. Sinds vorige week is het duidelijk. Een A4 zit erin. Een mooie A4 2.0 TDI S tronic S line edition is onderweg. Paar leuke opties zoals de noodzakelijke trekhaak, must have Virtual Cockpit en uitgebreide navigatie zorgde voor een kaalslag in het budget. Dus metallic .... was niet haalbaar binnen de prioriteiten. Na het dankbare Scuba Blauw gaan we voor een ultieme detail uitdaging ... Uni Zwart

Alle tips voor een waanzinnig diepe wet look zwart glans zijn meer dan welkom. Een ding ... ik ga hem niet in de glascoating zetten om toch wat detail tijd te kunnen hebben.

Hier het digitale voorproefje
B9.jpg
 

Kilometervreter

überspammer
Van harte Franc met deze meer dan fraaie opvolger!
En tsja, het detailen zal wel wat worden na een paar "vergeefelijke kleuren" . Ik merk zelf dat zwart meer dan een uitdaging is.


Het lange wachten kan beginnen....
 
  • Leuk
Waarderingen: FASt

Cavemania

V.I.P. Member
Dat is een mooie bolide, gefeliciteerd (ook al is het een leaser). Veel rij en detail plezier er mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: FASt

FASt

Active Member
Zo even plaatjes in het echt. Geschoten op vakantie

20170805 Foto Shoot (1).jpg 20170805 Foto Shoot (2).jpg 20170805 Foto Shoot (3).jpg

En na 3.500 km en 3 weken was het tijd voor de eerste echte sopbeurt

20170819 Eerste sopje.jpg

Helaas ook een fotoreportage moeten maken voor hagelschade. Het valt mee maar motorkap, dak, linker& rechter achterzijwand en beide linker portieren hebben een aantal plekken. In totaal 17 die ik kan vinden. Dus een sporadische hagelsteen die op vakantie net te groot was. Maar goed dat gaan ze vast herstellen
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom

Stefan

Administrator
Forumleiding
Mooi hoor, jammer van die schade maar dat wordt vast goed hersteld en laat die mannen alsjeblieft zelf vaststellen hoeveel stuks hagelschade je hebt. @Kilometervreter kan je denk ik wel vertellen hoeveel meer de uitdeuker er zag dan je in eerste instantie zou vermoeden.
 

FASt

Active Member
@Stefan gaan we ook zeker hun laten vaststellen. Maar wilde eerst zelf weten waar ik ze zie. Deze 17 moeten er in ieder geval uit. De vorige hebben ze 27 eikel deuken eruit gehaald en later waren er nog steeds te zien. Dus nu al een aantal keren goed gekeken wat ik nu zie. In daglicht zon & bewolkt, kunstlicht, schoon en vuil en ze in ieder geval gedocumenteerd
 

Kilometervreter

überspammer
Mooi hoor, jammer van die schade maar dat wordt vast goed hersteld en laat die mannen alsjeblieft zelf vaststellen hoeveel stuks hagelschade je hebt. @Kilometervreter kan je denk ik wel vertellen hoeveel meer de uitdeuker er zag dan je in eerste instantie zou vermoeden.

Afdeling Suzuki poffertjespan zeg maar.......................:)

Welkom terug Franc en goed om te lezen dat je 0000 weer goed bevallen!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan