ff voorstellen

pro-detailer

Active Member
Ik ben Roel 29 jaar, getrouwd en vader van 2 kids verder heb ik als Detailen als hobby.
Deze hobby is wat uit de hand gelopen inmiddels ben ik eigenaar van Detail Today, dit terzijde ik ben hier als roel actief op het forum.

Verder werk ik nu nog bij defensie.
ik meot meteen mijn complimenten geven aan waxworld, wat een mooi verfrissend forum.

gr roel
 

Kilometervreter

überspammer
Welkom Roel!
Ik begon me al een beetje eenzaam te voelen, blij dat ik een medestander heb:confused:
Stiekem even gegoogeld, je site ziet er goed uit Roel!
Is het wel je plan om hier een full-time job van te maken of blijf je toch bij defensie het land verdedigen?
Ikzelf doe dit puur als hobby voor mezelf. Voor mijn plezier en om mensen enthousiast te maken doe ik ook auto's van derden, meer om mijn hoofd leeg te maken dan om er mijn brood mee te verdienen, de meeste ken ik via het Audi-forum.
Ik doe alleen auto's als de eigenaar de dag meewerkt/helpt en om hem zo wat te leren en bij te brengen over het detailen.
Als mensen vragen om hun auto te doen zonder dat ze zelf willen helpen of hem daarna weer door de krasstraat jassen begin ik niet aan. Nogmaals het is (uiteraard wel betaalde) hobby voor mij:) en zo wil k het ook houden.
 
Laatst bewerkt:

pro-detailer

Active Member
Ik ben druk bezig detail today fulltime te maken, ook ik geniet van een dag of 2 detailen. Het gaat op dit moment lkkr en hoor dat dat nu gaat aanhouden maar dat weer je nooit, al merk ik wel nu al dat de tesla model hype ook zijn vruchten afwerpt wat betreft andere merken.
 

Rallye 106

Active Member
Hey Roel, ik heb even een vraagje: gebruik jij andere poetsmiddelen als profi dan dat ik als amateur gebruik om te detailen?
Verder heb ik even je site bekeken en mijn complimenten voor je detailwerk. Zeker met de Tesla's.
 

pro-detailer

Active Member
@Rallye 106 wat producten betreft is er geen verschil, op bv opti-coat pro en c-quartz finest na deze zijn niet particulier verkrijgbaar.

Verder werk ik met andere machines als de meeste hobby detailers. Ook zal mijn uitrusting wat completer zijn.

Maar ben je ooit in de buurt wip gerust is langs voor een babbel

Wat betreft de teslas op de site staan er maar een paar van de grote stroom die al gedaan is en.nog komt
 

pro-detailer

Active Member
Het filmpje was niet helemaal na me zin had er nog wat meer in willen laten zien ma dan ben ik druk in de weer en vergeet je het gewoon.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat geeft toch niets, dan wordt je volgende filmpje gewoon weet beter dan de voorgaande, zo hoort het toch ook!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan