Ff voorstellen

Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik ben Danny 31 jaar uit Soest. Sinds mijn eerste auto ben ik altijd druk met retailen. Mijn eerste producten die ik had waren allemaal van Mequiars, waar ik erg tevreden over was. Daarna ben ik bij Carclean terecht gekomen en ben ik producten van Dodo en Poorboys gaan gebruiken. Doordat ik hier niet echt tevreden over was ben ook via de eigenaar van Carclean hier terecht gekomen.
Een paar weken geleden ben ik bij Dutchcardetailing geweest en heb daar wat producten van Chemical Guys meegenomen. Via het YouTube channel van Chemical Guys ben ik op deze producten gekomen en ik ben zeer benieuwd naar de resultaten van deze producten.

Sinds de jaarwisseling rij ik een 2 jaar oude Peugeot 208 1.6VTI JBL. Deze auto is volgens de dealer professioneel gepoetst en beschermt met een waxoyl laag.
Ergens in mei of juli wil ik de auto erg onder handen nemen.
Voor mijn 208 heb ik 2x een Peugeot 206 gehad. Foto's hiervan volgen nog.
 
Laatst bewerkt:

Ketoembar

V.I.P. Member
Hoi Danny. Welkom hier.

Mag ik vragen waarom je niet tevreden bent met de Dodo en Poorboys producten.
Wat doen deze producten niet goed en wat je nu blijkbaar wel van Chemical Guys verwacht.
Zo krijgen de mensen hier misschien een indruk waarnaar je wel opzoek bent.
 
Hoi Danny. Welkom hier.

Mag ik vragen waarom je niet tevreden bent met de Dodo en Poorboys producten.
Wat doen deze producten niet goed en wat je nu blijkbaar wel van Chemical Guys verwacht.
Zo krijgen de mensen hier misschien een indruk waarnaar je wel opzoek bent.
Mijn eerste detail producten waren van Mequiars. Doordat ik vroeger in de winter dit in de schuur bewaarde bij mijn ouders waren deze producten kapot gevroren. Toen heb ik de producten moeten laten vervangen en heb zodoende Dodo en Poorboys geprobeerd, maar heb hier nooit meer de glans en wetlook van Mequiars kunnen evenaren. Waar dit aan ligt weet ik niet. Het kan aan de producten liggen of aan mijn werkwijze. Daardoor ben ik dus wat zoekende en ben ik nu Chemical Guys gaan proberen.
 
Hierbij nog de foto's van mijn auto's die ik tot nu toe nog heb gehad.


Peugeot 206 1.9D XR

111oKs5.jpg


NxwRIIg.jpg


Peugeot 206 1.6HDIF Griffe

DPJvqIh.jpg


Peugeot 208 1.6VTI Allure JBL

Heb helaas nog geen foto's na een goede detail beurt ervan

z1zyFV1.jpg


Beide 206jes zijn van te voren gedetaild. Wassen met een goede shampoo, kleien, Mequiers m82 en m81 polijstbeurt, Mequiars M7 glaze, Mequiars M21 Seallent en Mequiars M16 wax
Om terug te komen op de vraag wat ik zoek in Chemical Guys is een evenaring van dit resultaat, wat ik met Poorboys SSR, Dodo Lime Prime en Dodo Purple haze nooit meer behaalt heb.
 

wilfred

New Member
hoi danny mooie peugeot bezit je suc6 met je detailing enne veel goede en professionele tips te verkrijgen hier
 

Nieuwste berichten

Bovenaan