Ga ik dit netjes krijgen ?

Denny84

Premium Member
vandaag bij een kennis langs geweest van de week een Audi gekocht bij een garage . Stond netjes gepoetst in showroom met spotjes erop en wat zag ie er mooi uit .
Nu in de zon belde hij ne gelijk op ,of ik dit kon oplossen
image.jpeg
image.jpeg
Zo os heel de auto .
Voor mij is dit de eerst x . Heb een rupes bigfoot 15 en menzerna polijstmiddelen vanaf 300 .
Heb geen idee wat ik nu moet doen.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik denk dat als een finishing polish gebruikt met misschien een witte pad van rupes, dat je al een heel eind kom.
Dit zijn de hologrammen van een rotary, vermoed ik.
 

Denny84

Premium Member
Ik denk dat als een finishing polish gebruikt met misschien een witte pad van rupes, dat je al een heel eind kom.
Dit zijn de hologrammen van een rotary, vermoed ik.
Dat weet ik zeker heel de auto staat er mee vol .
Voor mij is dit totaal nieuw dus van daar de vraag
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dit mag geen enkel probleem zijn om weer netjes te krijgen. Maarre, ik zou toch de eigenaar eerst zijn beklag laten doen bij de verkopende partij, wat een slechte polijstbeurt zeg, zo geef je toch geen auto mee...
 

Denny84

Premium Member
Dit mag geen enkel probleem zijn om weer netjes te krijgen. Maarre, ik zou toch de eigenaar eerst zijn beklag laten doen bij de verkopende partij, wat een slechte polijstbeurt zeg, zo geef je toch geen auto mee...

Dit heb ik aangegeven . maar hij zegt ook wat schiet ik er mee op ??
Die auto moet terug ben ik hem kwijt voor een dag of 2 .

Nou stond ik bij zijn andere auto te kijken .
Mercedes Cls , en die heeft het zelfde op de kofferklep maar die komt wel bij de dealer vandaan :mad:.
Daar zal ik ook nog wel foto's van maken , wat lopen er toch een hoop prullers rond .
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Een "mooier" voorbeeld van hoe het niet moet krijg je niet :eek:. Je hebt wel eer van je werk als je deze mag doen.
 

Srt4

Premium Member
Een "mooier" voorbeeld van hoe het niet moet krijg je niet :eek:. Je hebt wel eer van je werk als je deze mag doen.

Nou inderdaad ,
Dacht dat die van mij slecht gepoetst was (bij afleveren ) maar dit gaat nergens over ,
Maare dat lukt Denny wel om hem weer mooi te krijgen
 

Denny84

Premium Member
Vrijdagmiddag ga ik eraan beginnen .
Hopelijk kan ik wat betere foto's nemen :Dvoor en na als de zon schijnt teminste.
Houd jullie uiteraard op de hoogte
 

Ed Buijs

Member
Dit zijn de leukere klussen. Maar zoals eerder gezegd in het topic. Ik zou de garage zeker even aanspreken. Want zo leverde Jules de Corte nog geen auto af. :D

@Denny84 Wel heel goed bezig.

Zie ik nu een plantenspuit staan???
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan