Gaan we nog op vakantie???

JRM

Active Member
Zomervakantie wordt een thuisblijvertje denk ik. Ik kan niet echt iets geschikts vinden. 2000 euro voor 2 weken verblijf in het buitenland vind ik toch wel veel. Wie weet vinden we nog een last minute oid.
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Dat betalen wij niet helemaal maar we komen in de buurt. Helaas zijn we wel gebonden aan de schoolvakanties. Nog maar 16 jaar te gaan dan kunnen we weer buiten de schoolvakanties om. :D
 

JRM

Active Member
Yep, hoogseizoen is ook mijn probleem. Als de jongste 16 is zal ook die wel alleen op vakantie willen......nog 12 jaar.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Zoiets ziet er fantastisch uit !! Ja, dat is wel de bedoeling, maar hoorde van mijn zwager, dat je vergeefs zoekt naar restaurantjes waar je een beetje lekker buiten kunt eten, dat hebben ze daar niet ! Althans, hij heeft ze niet gevonden.....De tank van zijn camper kon ongeveer gevuld worden met 150 liter brandstof, dat ding liep 1 op 4 ! De benzine kost ongeveer 80 eurocent, maar toch was hij in die 4 weken ongeveer E 850,- aan benzine kwijt. Wel veel gezien (ook wat waard !) Wel wat tegenslagen : van Los Angelos tot San Fransisco (trams staakten, dus geen ritje van boven naar beneden...) Alcatratz gesloten vanwege onderhoud.....Overal hamburgertenten, het vet loopt de winkels uit en overal zie je alleen maar dikke mensen....hahahahaha
Maar de bedoeling van ons is nog steeds daar een keer heen te gaan......................(heb alleen een beetje vliegangst, onderdruk dit goed met oxazepan....hahahaha) :D Eerst a.s. zaterdag maar eens richting Turkije........

p.s. als je met oxazepan een auto detailt, heb je overal hologrammen !!! hahahaha :p:p:confused: en moet wel de CX-5 twee weken laten staan ! :mad:
 
Laatst bewerkt:

Ted

Member
Zitten hier heel erg te twijfelen tussen Zanzibar of Mauritius. Lekker 14 dagen duiken en cocktails drinken. De dodge in overdekt parkeren in Aalsmeer en alles geregeld.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Zitten hier heel erg te twijfelen tussen Zanzibar of Mauritius. Lekker 14 dagen duiken en cocktails drinken. De dodge in overdekt parkeren in Aalsmeer en alles geregeld.
Dat zjjn mooie keuzes, wél erg verschillend! Ik zou het wel weten....:D
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Vertel misschien maak jij wel de doorslag want weten het echt nog niet :)
Ik ben zelf nooit in Zanzibar geweest maar met mijn vorige werkgever (KM) wél 2x in Mauritius geweest en dat was fantastisch! En zeker zonder "bazin"....:rolleyes: Later nog 1x op vakantie geweest en veel gedoken. Maar Tanzania lijkt me òòk fantastisch. Leuk luxe probleem heb je zo!:D
 
Laatst bewerkt:

Ted

Member
Ik ben zelf nooit in Zanzibar geweest maar met mijn vorige werkgever (KM) wél 2x in Mauritius geweest en dat was fantastisch! En zeker zonder "bazin"....:rolleyes: Later nog 1x op vakantie geweest en veel gedoken. Maar Tanzania lijkt me òòk fantastisch. Leuk luxe probleem heb je zo!:D

Dus eigenlijk moet ik mijn vriendin naar Zanzibar sturen en ik naar Mauritius..? :cool:
 

JRM

Active Member
Mauritius, ongeveer de helft van Brabant als ik mij niet vergis? Alles op de fiets, geen zorgen na het cocktails drinken.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan