Gaan we nog op vakantie???

Cavemania

V.I.P. Member
Dit oude topic maar weer eens wat leven in blazen. De vakantie staat voor de meeste weer voor de deur

Vakantie 2018 wat gaan we doen allemaal.

Ik zal aftrappen. Wij gaan twee weken naar een super mooi appartement in Oostenrijk in het hochtal Wildschönau. Op de terugweg naar huis blijven we nog een weekje hangen in Duitsland op ons vaste stekje bij het jachtslot. Heerlijk genieten van de rust en de natuur daar. Plannen om dingen te doen hebben we nog niet maar we gaan zeker genieten en lekker tot rust komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Addy

V.I.P. Member
Wij gaan 12 dagen naar Italië. Regio Toscane.
Waarschijnlijk Pisa bezoeken voor de standaard foto:D
Daarnaast nog naar Florence waarschijnlijk en voor de rest zien we wel. Ben benieuwd.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Oh Toscane, erg leuk, zijn wij 12 jaar geleden ook geweest. Een paar trekpleisters:
- San Giminano
- Florence
- Pisa (voor de foto, zijn mooiere plekken in de omgeving)
- Sienna
- Lucca
- Wijngaard bezoeken

En als je dit allemaal niet gaat doen, gewoon heerlijk genieten van je vrije tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

SLK

V.I.P. Member
Onze vakantieplannen liggen nog niet vast. Wij zouden ook wel naar Zuid-Duitsland of Oostenrijk willen, maar zien zo'n lange reis nog niet zitten met een ongeduldig jongetje op de achterbank...:rolleyes:
 

Cavemania

V.I.P. Member
Wij zijn in 2006 naar Italië gereden met een meisje van anderhalf op de achterbank. Was bij ons prima te doen. Rijden nu met 3 kinderen op de achterbank (6, 11 en 13) wat soms een groter drama is dan met een kleintje op de achterbank. 6 á 700 kilometer is met onze kinderen goed te doen. Regelmatig even stoppen een eindje van de snelweg en wat langere pauzes. Maar goed ieder kind is anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

Matthijs

New Member
Sowieso een weekendje naar de Haan in België zoals het er nu naar uit ziet, voor de rest tot dusverre niet veel bijzonders.

Mijn zus is, iets meer dan 2 jaar geleden, geëmigreerd naar Australië, Melbourne, dus spaar mijn centjes liever een klein beetje op, voor een reis die kant op in de (waarschijnlijk) verre toekomst.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan