Gaan we nog wat doen dit weekend?

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik heb die caterham sp een opgezocht en het lijkt er echt veel op.
Maar in dit geval is het een Radical sr3.
 

Kilometervreter

überspammer
Zo, deze week de hele week in Duitsland bij mijn werkgever in Hamburg geweest, vrijdagmiddag met de directievlucht (14,30) weer naar huis om vervolgens zaterdagochtend met de weekend directie naar een kerstmarkt in.......
juist, Duitsland te gaan :)
Lekker even een weekendje aan de glühwein en de bratwurst.
 

Chris van S.

Premium Member
Mijn weekend begint nu al goed. Zojuist bestelling voor de nieuwe Autoglym Ultra HD wax geplaatst. Deze wilde ik echt heeel graag hebben voor de collectie. Dus dat word morgen een klein feestje #kleinkind

Ennnn zondag is er weer formule 1. Wie gaat er ook vroeg opstaan?
 

Tom

Premium Member
Een paar weken terug eindelijk eens de stap gezet om de buurvrouw te vragen of die verschrikkelijke boom niet weg mag. Er zit nogal een hoop emotionele waarde aan blijkbaar, maar eigenlijk had ze er zelf ook wel veel last van. Het gevaarte van een meter of 6 staat precies naast mijn oprit en spuugt elke dag vrolijk: enorme wolken stuifmeel, dennenappels, naalden en vooral grote klodders hars op mijn bolide. Niet te vergeten de schijtende vogels die in en uit vliegen.
Morgen gewapend met een verreiker, kettingzaag en een grote tandemasser aan de slag. To be continued....IMG_8226.JPG
 

Nieuwste berichten

Bovenaan