hallo ik ben nieuw in het polish wereldje

wat mis ik

  • aanvulling

    Stemmen: 2 100,0%
  • manieren van aanpak

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2

niels

New Member
Na jaren van mijn bella te wassen en te drogen en handmatig te poetsen
Stap ik nu in de wereld van het machinaal poetsen . Heb de dap 900 v3 aangeschaft bij onze vrienden van waxworld. En heb de volgende spulletjes aangeschaft. Wat mis ik nog? Volgens mij heb ik alles aangeschaft, of zijn er nog aanvullingen ?20150529_190615.jpg
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Welkom op het leukste forum!
Je mist doeken, glasreiniger, iets voor de banden en trims, voor velgen en eventueel een metalpolish. Maar vooral doeken.
 

niels

New Member
Welkom op het leukste forum!
Je mist doeken, glasreiniger, iets voor de banden en trims, voor velgen en eventueel een metalpolish. Maar vooral doeken.
het aantal doeken zijn 7 mf glasreiniger heb ik van innotec glas foam en wat zijn trims ?
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Welkom hier, Niels! Veel plezier! En je ben al hèèl goed op weg met je "spullen"!
het aantal doeken zijn 7 mf glasreiniger heb ik van innotec glas foam en wat zijn trims ?
Met "trim's" worden de kunststof delen aan de buitenzijde van je auto bedoeld.
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
En ik mis een wax / sealant. Zie dat he black hole hebt staan , dit is een glaze. Daar moet nog wat over. Wanr een glaze is een "voedende" laag en biedt geen bescherming. Bij een eerste regenbui zal die dan verdwenen zijn als die niet getopt is.
 

Kilometervreter

überspammer
Welkom Niels, mooie uitrusting!
Ik zou in ieder geval de Carpro Flashpadje erbij willen hebben om kleine krassen en lak imperfecties weg te kunnen krijgen! Maar dan moet je ook weer een kleine backing plate voorop je DAP hebben...:(

Veel (machinaal) poets plezier in ieder geval!
 

Cavemania

V.I.P. Member
Welkom hier. Ik denk dat het meeste hiervoor wel gezegd is. Ik neem aan dat je wel een goede shampoo hebt. Kleinere doosje zal klei zijn neem ik aan, zo nee, zou ik er nog een stuk klei bij doen.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
En ik mis een wax / sealant. Zie dat he black hole hebt staan , dit is een glaze. Daar moet nog wat over. Wanr een glaze is een "voedende" laag en biedt geen bescherming. Bij een eerste regenbui zal die dan verdwenen zijn als die niet getopt is.

Er staat een flesje Angelwax Corona. Persoonlijk vind ik het heel goed!
 

niels

New Member
Welkom hier, Niels! Veel plezier! En je ben al hèèl goed op weg met je "spullen"!

Met "trim's" worden de kunststof delen aan de buitenzijde van je auto bedoeld.
Als alle kunstof delen meegespoten zijn heb je dan nog trims nodig? Ging er van uit van niet omdat ik dit met de hand ook nooit heb gedaan.
 

2shiny

V.I.P. Member
welkom Niels. Niets overhaast kopen. Eenmaal je bezig bent, kan je toch niet meer stoppen hoor ;-)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier Niels, al een mooie collectie zo! Gewoon lekker mee aan de slag gaan en dan komt de rest vanzelf.
 

Superb

Active Member
Welkom Niels! Als langer je bezig bent met het detailen van je auto dan is er altijd iets wat je ´mist´ of wil uitproberen. Zo gaat dat nou eenmaal.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Welkom hier! Mooi start pakket heb je, aan bovenstaande tips niks aan te vullen. En als je ik mist heb je iets om op je verlanglijst te zetten ;).
 

Nieuwste berichten

Bovenaan