Het grote beading pics topic

Epsilon

Premium Member
Vorige week de Golf in de HydrO2 Lite gezet en vandaag op mijn werk kon ik er een mooie foto van maken. Dit was mijn eerste ervaring ermee. Het voelde net of ik de hele Golf in de Rain X had staan :D

20170830_154214.jpg

20170830_154223.jpg
 

Epsilon

Premium Member
Vanochtend zou ik bijna vertrekken naar de sportschool en toen kon ik het niet laten om even een foto te maken. :D Dit is de Reload die ik gister op zette.

20170922_090909.jpg

Misschien dat iemand me kan vertellen wat ontvetten nu precies doet. Is het vooral om de standtijd van een wax/sealant te maximaliseren? Ik gebruik Eraser eigenlijk alleen bij het polijsten maar nog nooit voor het waxen/sealen. Ik ben doorgaans al een poos bezig en dan vind ik het wel goed zo en zet er sowieso regelmatig bescherming op.
 

Epsilon

Premium Member
Gisteren de boel weer gewassen (bij de sideskirts leek het wel of ik mijn washmitt door de modder had gehaald) en nog een laagje Reload erop gezet. Vanochtend had het geregend dus een mooi moment voor een beading foto.

20171020_094438.jpg
20171020_094556.jpg
 

Tom

Premium Member
3 wasbeurten in 2 weken?:confused: Als je de foto's op je telefoon even bewerkt, bijvoorbeeld een millimeter bijsnijd, worden ze voortaan wel recht geplaatst.;)
 

Mrkawa

Active Member
ja was me auto ieder weekend. maar afgelope zondag was hij zo vies van de pekel dat ik m ingesopt en afgespoeld hebt bij de wasbox
 

Nieuwste berichten

Bovenaan