Het grote +/- topic

Matthijs

New Member
een heleboel +: vernomen dat een zeker sujet van het forum verwijderd is
+ na een dikke maand door irritatie "gedwongen" pauze weer terug op het forum
+/- nog een heleboel achterstallig leeswerk maar wel met de "negeer" functie actief....

Ik las net het stukje :eek:, ik ben een tijdje hier niet aanwezig geweest, maar ik denk op dit gebied een goede keuze.
- De laatste tijd druk geweest om te zorgen dat ik mag werken. (Ze maken het niet makkelijk als je in de WIA zit.)
+ Na een maand of wat eindelijk zo ver dat ik in december kan beginnen voor het behalen van een taxi-pas.
- Dan wel werken maar niks meer verdienen.
+ Mezelf hopelijk eindelijk weer nuttig voelen.

+/-o_O i.v.m. dat ik bezig ben een VW golf mk1 cabrio te restaureren gaat het geld en energie de aankomende tijd daarin zitten.
Het forum volgen zal ik zeker blijven doen, maar het detailen gaat even op een laag pitje.
 

SLK

V.I.P. Member
+ Gelukkig mijn bestelling vanmorgen vroeg geplaatst. Zie net dat de door mij bestelde scangrip sunmatch inmiddels is uitverkocht.
kleine - Zie nu net dat er ook nog een actiecode van 10% was op het gehele assortiment, die ik niet heb gebruikt voor het andere deel van mijn bestelling. Zeker de ogen nog half dicht gehad vanmorgen.
+ Zal me met de sunmatch niet meer gebeuren...:D
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
+ het is al black friday
+ het is zelfs alweer bijna voorbij
- ik heb nog geen goede aanbieding voor een nieuwe machine gezien..
Volgens mij hadden/hebben wij een meer dan prima aanbieding voor een machine maar is het misschien niet de machine die jij zoekt ;)
Daarbij zal het ook niet helemaal meevallen, de prijzen van machines zijn zo ongelofelijk onder druk komen te staan dat het niet meevalt om daar nog een aanbieding op te maken die hét verschil maakt.
 

Kevin

New Member
Volgens mij hadden/hebben wij een meer dan prima aanbieding voor een machine maar is het misschien niet de machine die jij zoekt ;)
Daarbij zal het ook niet helemaal meevallen, de prijzen van machines zijn zo ongelofelijk onder druk komen te staan dat het niet meevalt om daar nog een aanbieding op te maken die hét verschil maakt.
+ dat klopt, de keuze is trouwens wel veranderd.
+ de Dap die in de aanbieding is is een mooi model
- je moet in het topic in het desbetreffende onderdeel de rest lezen
+ ik ben tot nieuwe inzichten gekomen! Haha
 

Ketoembar

V.I.P. Member
- shit.... bijna weer een nieuw jaar
+ shit ..... bijna weer een nieuw jaar
+ zometeen feestje met alle buren
+ de (olie)bollen van de buurvrouw proeven, waar ze twee uur voor
In de rij heeft gestaan. (Spoort niet:D)
+ belooft een goed jaar te worden.
+ eerste half jaar met nieuwe gezinssamensteling is perfect geweest
+ ik ga komend jaar nog meer houden van mijn vrouwtje:)
+ ook ook op het werk belooft het veel goeds. Nu al 29 jaar in dienst, waar hoor je dat nog.
+ staan in het voorjaar wel weer wat mooie detailjobs te wachten.
+ 1 minpuntje heb ik nog voor de komende uren
- kut vuurwerk. Ik heb er echt niks mee
+ geef mijn geld wel aan andere dingen uit
+ iedereen een goede en veilige jaarwisseling
+ ik wens iedereeen een gezond en liedevol 2019
 

Addy

V.I.P. Member
+ Clio staat veilig binnen in de parkeergarage van schoonouders, die zitten toch op de camping.
+ oliebollen gebakken, 2 uur in de keuken gestaan ipv in de rij:D
- heb ook niks (meer) met vuurwerk, gelukkig reageren mijn pitbulls er bijna niet op.
Grote + 1 april 2019 start ik als zelfstandige. (Géén grapje):D
+ leuke periode van voorbereidingen hiervoor.

Ook een ieder van mij een fijne jaarwisseling gewenst .
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Mooi vooruitzicht @Addy. Ik wens je veel succes bij de uitwerking van je plan, mocht ik je ergens mee kunnen ondersteunen dan doe ik dat graag uiteraard.
Ben erg benieuwd naar je beweegredenen en je aanpak, we zullen binnenkort weer eens een bakkie afspreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Epsilon

Premium Member
- *pong* deed de veer
IMG-20190418-WA0002.jpg

+ Lekker in de MINI rijden, want dat is de leenauto. Hij mocht eigenlijk wel blijven :D En omdat ik het niet kon laten waste ik 'm met CP Reset en vervolgens een laagje Reload ter bescherming.
20190418_133912 (2).jpg
 

Matthijs

New Member
I.v.m. dat ik de financiën in het cabrio project wou steken had ik deze collectie al eens afgewezen in de hoop dat de buurjongen er iemand anders blij mee kon maken in zijn autowereldje/vriendenkring.
Dat was hem niet gelukt en gister kwam hij het spulletje langsbrengen. Er zijn 2 producten maar 1 maal gebruikt de rest is nieuw en nog dicht. Ik ben niet bekend met deze lijn. Maar ben blij & dankbaar.
20190423_200930.jpg
 

Matthijs

New Member
- *pong* deed de veer
Bekijk bijlage 15303

+ Lekker in de MINI rijden, want dat is de leenauto. Hij mocht eigenlijk wel blijven :D En omdat ik het niet kon laten waste ik 'm met CP Reset en vervolgens een laagje Reload ter bescherming.
Bekijk bijlage 15304

Oew.... niet prettig. En.... hoe kan dat?! Dat mag toch eigenlijk niet voorkomen? Oude auto?

Haha! De garage zal erg blij zijn met zulke klanten.;)
 

Epsilon

Premium Member
Oew.... niet prettig. En.... hoe kan dat?! Dat mag toch eigenlijk niet voorkomen? Oude auto?

Haha! De garage zal erg blij zijn met zulke klanten.;)

Mijn Golf is net 15 geworden (youngtimer :)) dus dat zal er vast mee te maken hebben. Geen idee hoe oud die veer was want ik heb de auto pas 3 jaar. Ik heb het echter ook eens gehad bij een Seat van 12 jaar oud aan de voorkant.

Jij succes met je polijstmiddelen! Volgens mij is dat de professionele lijn van Meg's.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Die springende veren bij oudere VW's is een bekend kwaaltje. Niettemin is het vervelend als het jou treft.
Soms breken ze op een andere plek en dan blijft het afgebroken stuk gewoon zitten. Dan hoor je de bekende "kloenk" bij het insturen. Sommigen rijden daar jaren mee rond zonder het in de gaten te hebben.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan