Beste Hugo , persoonlijk vind ik het Een goede zaak dat je de beste resultaat wilt halen op auto's die je doet , en geen 9 tot 5 mentaliteit hebt , anders zit je niet op een forum naar info te zoeken en vragen te stelen over polijsten en zo ,
Aleen daar al voor verdien je Mijn respect .
en het is zeer zeker niet mijn bedoeling om commotie te veroorzaaken hier .
Maar de vragen die je steld verwacht je niet van iemand die al dik 15 wagens heeft gedaan ,
Dat terzijde
Je vraag wat het verschil is tussen een rotery en een da . Zat even te zoeken naar een plaatje
Dit is zeg maar simpel gezecht van een rotery
Die draaid geforceerd rond.
Een da , bv rupes - dap draait ook rond maar
Draait ook nog een om zijn eigen as zo dus
Dat is zo een beetje het verschil tussen de 2 apparaten .
Als je vraagt welke beter is zal je 10 verschillende antwoorden krijgen van 10 verschillende mensen ???
Wat belangrijker is , omdat jij het voor de kost doet , moet bepalen welke apparaat je pakt en pad en polijstpasta ,
Als een verkoper de werkplaats binnenloopt en Zegt, jongens ik hebt die BMW verkocht die al 2 jaar buiten onder een boom staat, en de klant komt hem over 2 uur ophalen !!
Dan heb je pas commotie ,,, als je niet weet wat je moet doen om hem op tijd klaar te krijgen hahaha
Misschien is het voor jou beter om even een stapje terug te doen ( en dat bedoel ik niet negatief) wat black widow al zij
, even weer naar de basis .
En dan bedoel ik niet als je een auto krijgt vol met krassen en swirls ,
Dat je een rotery en een wolpad pakt ,
Tuurlijk waarom niet .
En met terug naar de basis bedoel ik
Wat ook geleerd is bij ww
Als eerste de lak beoordelen , hier zijn uiteraard de meningen over verdeelt . De een zegt de zon is het beste om swirls en hologrammen te zien , ben ik het op zicht mee eens ,
Nadeel is je kan de zon niet beetpakken en van een andere hoek kijken , je zal dus steeds de auto moeten verplaatsen ,
En je raakt er door verblind voordat je serieus heel de auto hebt bekeken .
Dus kom je al snel uit op een lamp .
Ik zelf heb een scangrip daar zie je echt alles mee.
Nadat je de lak geïnspecteerd hebt en de standaard krassen rond de deuren ( handvat ) en kofferdeksel heb ondekt zou je kunnen zeggen , nou die doe ik even met een grofe polijstmiddel . En de rest van de auto met een iets mindere , scheelt een hoop tijd en centjes ( voor de baas ) .