hydro2 vs reload

2shiny

V.I.P. Member
hoeveel van de hydro2 heb je nodig om een gemiddelde wagen te beschermen? Dan heb ik het niet over de lite versie, maar de concentraat bij 2:3 mix.
ik zag dat deze iets minder lang beschermd dan de nieuwe Reload en dat de reload ook werkt onder 120 graden hoek en hydro 110.
ff aan het kijken welke dan voordeligst uitkomt.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Hydro2 moet ie aanlengen met water. Dat is dus 25ml Hydro2 en 75ml water. Met één zo'n mengel heb ik de hele auto kunnen beschermen. Ik weet niet of een tweede ook gelukt was, maar een kan zeker.
 

2shiny

V.I.P. Member
dat is serieus zuinig en zo praktisch in gebruik.
toch zou ik voor het concentraat gaat denk ik. Duurzaamheid zal wel iets beter zijn.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Hydro2 concentraat met een mengverhouding van 1:3 is geconcentreerder dan de Hydro2 lite en heeft daardoor een langere standtijd.
 

Chris van S.

Premium Member
Even een bump van een jaar, stof eraf.

Nu tot 2 maal toe heb ik als test Hydro2 lite gewoon op onbehandelde velgen gespoten. Snel simpel en verbluffend! Wielen blinken na paar tellen echt als een gek. Maar ik heb mijn twijfels over de standtijd of geschiktheid van Hydro2 lite op velgen ivm temperatuur. Hoe denken jullie hierover? :)
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Ik denk namelijk dat een zwarte lak heter wordt dan je velgen of je moet een serieus probleem hebben met de remmen.
 

Chris van S.

Premium Member
@Cavemania; Goed punt! Kaart het punt alleen maar aan omdat je bij velgenwaxen leest dat ze beter bestand zijn tegen hogere temperaturen. In elk geval jij denkt dus ook dat op normale zilvere wielen het geen probleem zou moeten zijn om Hydro2 Lite erop te zetten. Persoonlijk denk ik hetzelfde. Gemak en resultaat is echt verbluffend. :)
 

Srt4

Premium Member
Ik voel een testje aan komen , en ik heb een zwarte en witte wagen , en een digitale thermometer . Nu nog volle zon
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ik durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken. De zwarte zal warmer zijn. Ik zeg een pol. De winnaar maar mehelpen burgers flippen op de meet.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan