IbizaSigno's detailoverzicht

SLK

V.I.P. Member
Die dag werk heeft zich wel uitbetaald Nicky:cool: Daar zit weer een flinke glans op.
Mooie detailplek ook:)
Stoft die groene Rupes pad nog steeds zo?
 

SLK

V.I.P. Member
Na de witte en de gele pad, vind ik de groene het prettigst werken. De blauwe 1x geprobeerd maar die is mij veel te hard. Volgt de vormen van de auto ook niet.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
De blauwe pad is inderdaad erg stug. Eigenlijk heb ik die op de eigen auto's nooit nodig.
 
Laatst bewerkt:

Ketoembar

V.I.P. Member
Netjes hoor, Nicky.
En zo zie je maar, hoe voorzichtig je ook omgaat met de auto, toch komen er altijd weer krasjes.
Maar ja, zo blijf je lekker bezig.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Netjes weer Nicky. Verbazend dat een auto, hoe zuinig je er ook mee omspringt, toch altijd weer de nodige swirls en scratches oploopt. Maar zoals je al aangaf, zo blijft de hobby in stand,
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Zoals in het topic 'wat hebben we gedaan vandaag' al vermeld, heb ik vandaag de Fiesta eens gewassen. Toch heerlijk zoals de Reload sheet na het wassen. Heerlijk! Ik kon alleen alweer verschrikkelijk balen van de (nauwelijks waarneembare) waskrasjes...
Laatst met polijsten toch even de trims geraakt waardoor deze wit waren uitgeslagen. Met de gouden rip van @Chris van S. Weer helemaal netjes. :):cool:

Voor
IMG-20160710-WA0007.jpeg

En na
IMG-20160710-WA0009.jpeg

En het geheel nog een keer :rolleyes::D
20160710_121025.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan