IbizaSigno's detailoverzicht

IbizaSigno

V.I.P. Member
Dat vond ik ook wel @ric325i best gemakkelijk te corrigeren. Misschien hielp dit ook mee om alles in een dag klaar te krijgen. Ik kan me voorstellen dat als de lak harder is langer bezig bent. Ik heb dat wel gemerkt op de vorige Ibiza die we hadden.
 

SLK

V.I.P. Member
Leuk verslag weer van een knap stuk werk! Daar kan de eigenaar weer mee voor de dag komen. Droogden de stoelen een beetje?
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
De stoelen waren best droog al. Geadviseerd komende nacht een bakje met een bodempje zout in de auto te zetten en morgen de deuren of ramen open zodat het goed kan luchten en het vocht kan verdampen.
 
Laatst bewerkt:

Black Widow

V.I.P. Member
Die Toyota ziet er weer lekker uit. De exemplaren die ik zelf gedaan heb hadden niet de meest moeilijke lak dus dat scheelt meteen in tijd.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Vanmiddag de Fiesta even gewassen. Gefoamed met Dodo Juice iFoam. 1:20 in de fles en gaan, mooie schuimlaag en een overheerlijke geur van appels! :) Daarna gewassen met Born to be Mild. Die had ik al een poos niet meer gebruikt, even vergeten hoe fijn die shampoo is. Vanbinnen even flink met de stofzuiger er door en het dashboard gedaan met Meg's Quik interior detailer. Ruitjes met Clearly Menthol en een geurhangertje opgehangen.
20150628_151401.jpg
20150628_151414.jpg

Wilde net met de Ibiza beginnen... regen. Die de volgende keer maar weer.
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
dressing blijft zitten nu.
Vanmiddag de Fiesta even gewassen. Gefoamed met Dodo Juice iFoam. 1:20 in de fles en gaan, mooie schuimlaag en een overheerlijke geur van appels! :) Daarna gewassen met Born to be Mild. Die had ik al een poos niet meer gebruikt, even vergeten hoe fijn die shampoo is. Vanbinnen even flink met de stofzuiger er door en het dashboard gedaan met Meg's Quik interior detailer. Ruitjes met Clearly Menthol en een geurhangertje opgehangen.
Bekijk bijlage 6120
Bekijk bijlage 6119

Wilde net met de Ibiza beginnen... regen. Die de colgende keer maar weer.
Ik was net klaar toen begon het een beetje te miezeren.....:)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan