Iron-X

FiveCX-5

V.I.P. Member
Vraag, bestaat Iron-X citroengeur ook in gallon 5 liter verpakking ? Zag hem al staan in de shop echter 4 liter.....OK !
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Vraag ik met trouwens wel af waar het prijsverschil nu in zit. Het scheelt €2,50 per liter. Dat kan toch niet alleen in de geurstof zitten.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Tsja, het is zo dat de nieuwe LS de prijs heeft gekregen van de "classic" variant, die vervolgens in prijs is verlaagd.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ah, ik gebruik gewoon de classic :D

De lemongeur zal ongetwijfeld net zo "lekker" ruiken als de cherry variant
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De geur is echt wel beter geworden, je moet nog steeds niet even flink aan een open fles ruiken maar tijdens gebruik is het prima te hebben...
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Mooie marketing de benaming "classic". Zie je bij producten die vernieuwd zijn waarvan de 'oude' minder goed verkoopt.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat is nu toch zeker niet het geval, Iron.X is nog steeds super populair en is het alleen maar netjes dat de bestaande in prijs is verlaagd en de LS op de bestaande prijs is gezet.
 

JRM

Active Member
Ik gebruik ook nog steeds de classic. Puur voor de prijs. Kwaliteit is hetzelfde en ik vind de spanning om de geur elke keer weer grappig.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Dat is nu toch zeker niet het geval, Iron.X is nog steeds super populair en is het alleen maar netjes dat de bestaande in prijs is verlaagd en de LS op de bestaande prijs is gezet.

Bij Iron-X ik geloof ik dat direct, zij hebben gewoon een nieuwe geur en laten via deze wijze de oude van de markt glijden omdat deze anders op de planken blijft staan. Ik doelde meer in zijn algemeenheid.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Iron.x paste kan eenvoudig met een vochtig sponsjes of applicator worden aangebracht
 

nicknameless

V.I.P. Member
Ik breng de Iron-Paste rechtstreeks vanuit de tuit op de te behandelen plek. Voordeel is dat dit product lekker stroperig is en lang op de plek kan blijven zitten zodat het goed z'n werk kan doen.
Eventueel nog een keertje inborstelen met een zachte tandenborstel.

71803d23.jpg


Goeie ventilatie is een must aangezien deze nog steeds zo erg stinkt als de eerste versie vloeibare Iron-X :confused:
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Op een velg is dit inderdaad een uitstekende werkwijze, op een plaatdeel is de verwerking met een vochtige spons weer wat handiger (anders gebruik je wel heel veel product :))
 

Nieuwste berichten

Bovenaan