Klacht

Kilometervreter

überspammer
In de inmiddels drie jaar dat ik klant bij Waxworld ben moet ik helaas een klacht indienen dat ik niet correct geholpen ben.
Het doet me pijn maar ik moet het echt kwijt.
Vorige week zaterdag een gezellig bakkie gedaan bij WWHQ en hier mijn bestelling meegenomen die (uiteraard) keurig klaar stond.
Omdat ik het nu eenmaal vind dat je nooit doeken genoeg heb een driepack Boa 60 x 40 extra thick meegenomen.
Op mijn vraag tijdens het bakkie of dit wel een goede doek is ging het fout...............
@Stefan zegt tegen mij, ja hoor Leon een lekkere zachte doek..........

Ik ben eigenlijk nog nooit slechter voorgelicht, oh oh oh oh wat moet ik hier mee aan????


Dit is namelijk niet een "lekkere zachte doek" maar de zachtste, fijnste en meest fluffie doek met de beste afmetingen die je ooit kan vinden! Dé wax en of sealant afnemer! Echt helemaal top en wat een aanwinst!
Heb je doeken nodig binnenkort gewoon bestellen dat ding, een topper!!!!
Dit is weer een doek waar je helemaal bij van wordt!:D:D
 

Berrie

Member
Laatst een 10-pack van deze en een 10-pack van de normale oranje Boa's gekocht bij @Stefan Ik wil inderdaad nooit andere doeken meer:p
 

Black Widow

V.I.P. Member
Ik zou ze graag eens proberen. Ik heb in het verleden echter tijdens koopwoede zoveel doeken gekocht dat ik daar nog zeker 10-jaar mee vooruit kan. 1 grote bak is in gebruik en 2 grote bakken zijn nog nooit gebruikt :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan