lijmresten nog te verwijderen?

subarke

Active Member
ik heb een vraagje op het dashbord waren er vroeger een soort van sprekertjes gelijmd denk ik van een handvrije kit ofzo maar op die plaatsen is er nu precies iets als secondelijm plekken!
nu weet ik niet of deze te verwijderen zijn of niet en zoniet moet ik iets verzinnen om het weg te steken ;-) alvast bedankt
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
als het echt lijmrestanten zijn dan kan bijvoorbeeld Chemical Guys Label & Glue remover de boel "oplossen" Maar als het een vlek is in het kunststof die is veroorzaakt door de lijm dan zal het lastiger zijn. Wellicht dan met een melanine sponsje en een interieur reiniger proberen?
 

Black Widow

V.I.P. Member
Als het een secondenlijm is (cyano acrylaat) laat zich enkel mechanisch verwijderen op een kunststof oppervlak. Een lijm verwijderaars doet hiet helaas niets aan. Zoveel mogelijk afpellen, bijvoorbeeld met een houten verf roer stokje. Zoals Stefan al aanhaalt kun je hierna ook nog met een melamine sponsje proberen. Een goede kunststofdressing kan het geheel hierna nog iets minder zichtbaar maken. Ik heb ooit erg goede resultaten gehad met de Interieurdressing van Smartwax. Succes.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan