Mausrock stelt zich voor.

Mausrock

Active Member
Hé Detailverslaafden ;)

Ik wil mij bij deze even voorstellen, mijn naam is Maurice en woon in Holtum (Limburg).
Ben sinds eind 2010 begonnen met detailen eigenlijk puur uit frustratie omdat onze vorige Honda Civic Hybrid een Zwarte er niet uit zag, deze was namelijk voorzien van een wayoyl laag wat een puinzooi zeg.
Ben toen opzoek gegaan op het internet toen ging er een geheel nieuwe wereld voor mij open.
Inmiddels ben ik een mooie collectie van producten aan het verzamelen, in de breedste zin van het woord.
Het detailen is puur voor de hobby vind het super als ik klaar ben dat er een mooie glanzende auto op de oprit staat :).
Verdere hobby's zijn: Formule 1 , Krachttraining (4 x per week) en Muziek (alles tussen Racoon en Rammstein vind ik goed).

Onze huidige auto's zijn: Honda Civic Hybrid Donker grijs Metallic (2011) dit is de gezinsbolide.
Honda Civic Donker groen Metallic (1999) deze word hoofdzakelijk gebruik door de vrouw.
Peugeot 306 Azuurblauw Metallic (1998) is de auto van onze oudste dochter.
SAM_0504.JPG SAM_0434 - kopie.JPG IMG_0041.JPG

Hoop op veel leesplezier en uitwisselen van ervaringen met detailproducten.
Groetjes, Mausrock (Maurice).
 

Mausrock

Active Member
Klopt inderdaad ben ook actief op andere forum's .
Holtum ligt vlak bij Nedcar (waar ze tegenwoordig Mini's maken).
 

pascal

New Member
Is de Honda lak een beetje te poetsen? Harde lak? Heb een Civic uit 2012 in de kleur White orchid pearl. Mijn Mazda 6 uit 2007 gaf geen problemen met de DAP.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan